Modena by Fraser Bangkok Hotel Residences
Hotel amb una sauna i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Parc Benjakitti
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Modena by Fraser Bangkok Hotel Residences





Serveis populars
El preu actual és de 74 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Estudi Premier

Estudi Premier
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Capçal de dutxa tipus cascada
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Estudi executiu

Estudi executiu
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Capçal de dutxa tipus cascada
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
9,6 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Bullidora elèctrica
També et pot agradar

W Bangkok
Centre de Bangkok
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 1.000 opinions
Preu actual: 181 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2527 Rama 4 Road, FYI Center, Khlong Toei, Bangkok, 10110
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Valia Hotel Bangkok Sukhumvit
Valia Hotel Bangkok Sukhumvit
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 827 opinions
Preu actual: 79 €
taxes i impostos inclosos
20 d’ag. - 21 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 330 THB per adult i 165 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1500 THB per vehicle només l'anada.
- S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 1177.0 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Modena Fraser Bangkok Hotel
Modena Fraser Bangkok
Modena Fraser Hotel
Modena Fraser
Preguntes freqüents
Opinions: Modena by Fraser Bangkok Hotel Residences
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Joseph
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ming Fai
Viatge de negocis
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ming Fai
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
K
18 d’abr. de 2025
K
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
PO LUN ELVIS, Matawan
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
PO LUN ELVIS
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
PO LUN ELVIS, Matawan
Viatge en grup
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
PO LUN ELVIS
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
suchada
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
suchada
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
REIKO
Viatge en família
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
REIKO
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carys
Viatge de negocis
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carys
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ryan
28 de febr. de 2025
Ryan
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
AHAMED AZIMULLAH
28 de febr. de 2025
AHAMED AZIMULLAH
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
TAKAMITSU
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKAMITSU
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
TAKAMITSU
Viatge de negocis
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKAMITSU
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sonnia
Viatge de negocis
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sonnia
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Cheng-Sin
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cheng-Sin
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jamile
Viatge en família
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jamile
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
HIROMI
Viatge en família
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HIROMI
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
CHIA FOONG
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHIA FOONG
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rizal
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rizal
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Juan
Viatge en parella
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Johannes, Zoetermeer
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Johannes
Estada de 6 nits (gen. 2025)