Mango 10 House
Hotel a Bangkok, a prop de l'atractiu següent: Central Plaza Grand Rama 9
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mango 10 House





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Triple Room with Balcony

Triple Room with Balcony
Carregar totes les fotos de: Double Room With Balcony

Double Room With Balcony
També et pot agradar

Radisson Blu Plaza Bangkok
Sukhumvit
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 94 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

282 Ratchadaphisek 10 Alley, Lane 11-4, Bangkok, 10310
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Popcorn House Ratchada
Popcorn House Ratchada
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
8.0 de 10, Molt bé, 44 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Mango 10 House Hotel
Mango 10 House Bangkok
Mango 10 House Hotel Bangkok
Mango 10 House Hotel
Mango 10 House Bangkok
Mango 10 House Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions: Mango 10 House
Opinions
8,6
Excel·lent
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
avtar
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
avtar
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
HIROTO
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HIROTO
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Nathan
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cozy but a little bit of a walk
Nathan
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
jerimiah
18 d’ag. de 2024
jerimiah
Estada de 8 nits (ag. 2024)
2/10, Horrible
Ali
20 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not for the tourist
Ali
Estada de 4 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Amaya
Viatge en parella, Viatge en família
21 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amaya
Estada de 4 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Lester
Viatge en família
11 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lester
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Lester
28 de maig de 2024
Lester
Estada de 4 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Jean Pierre
25 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jean Pierre
Estada de 3 nits (març 2024)
4/10, Deficient
Suthasinee
23 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Suthasinee
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
michael
Viatge en parella
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
michael
Estada de 6 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Laurine Sabrina Talène
Viatge en grup
15 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laurine Sabrina Talène
Estada de 8 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Bibifricotin
24 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bibifricotin
Estada de 3 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Kai
28 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kai
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Aron
5 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aron
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Gin
Viatge en grup
13 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gin
Estada de 3 nits (set. 2023)
8/10, Bo
ishiyama
5 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ishiyama
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Laura Ann
29 de gen. de 2023
Laura Ann
Estada de 3 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
MINORU
Viatge en família
21 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MINORU
Estada d’1 nit (des. 2022)
4/10, Deficient
Xinyun
13 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Xinyun
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Thomas
21 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 3 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
MINORU
30 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MINORU
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
MINORU
Viatge de negocis
28 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MINORU
Estada d’1 nit (ag. 2022)
4/10, Deficient
Qian
30 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Qian
Estada de 10 nits (jul. 2022)