Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament TUI BLUE Maduzi hotel Bangkok





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble júnior

Habitació doble júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Grand

Habitació Grand
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Four Points by Sheraton Bangkok, Sukhumvit 15
Sukhumvit
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 1.006 opinions
Preu actual: 100 €
taxes i impostos inclosos
18 d’oct. - 19 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

9/1 The Corner of Soi Sukhumvit 16, Ratchadaphisek, Bangkok, Bangkok, 10110
Sobre aquest allotjament
TUI BLUE Maduzi hotel Bangkok
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 450 i 450 THB per adult, i entre 250 i 250 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1750 THB per vehicle només l'anada.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Per fer el registre d'entrada més tard de l'horari habitual, entre les 18:00 i les 22:00, s'ha d'abonar un càrrec.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un sistema de seguretat
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Maduzi
Hotel Maduzi Bangkok
Maduzi
Maduzi Bangkok
Maduzi Bangkok Hotel
Maduzi Hotel
Maduzi Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: TUI BLUE Maduzi hotel Bangkok
9,2
Fantàstic
9,4
Neteja
9,0
Ubicació
9,2
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada de 5 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
WENCHING
Viatge de negocis
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Big room nice stay


WENCHING
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Wataru
Viatge en grup
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wataru
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Manabu
Viatge de negocis
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manabu
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
wong
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
wong
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
LEE
Viatge de negocis
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
LEE
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
STEPHEN
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
STEPHEN
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
SHIGERU
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
SHIGERU
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christian Gerhard
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian Gerhard
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hyojin
14 de març de 2025
Hyojin
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yusuke
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yusuke
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
shota
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
shota
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kazuhito
17 de febr. de 2025
Kazuhito
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Truong
Viatge en grup
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Truong
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Maritsa
Viatge en parella
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maritsa
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Hansol
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hansol
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
TORU
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
TORU
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Maroua
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect
Maroua
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Siu kei
Viatge en parella
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Siu kei
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Ka Hon Felix
Viatge en grup
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ka Hon Felix
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Robert Curt
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Internet downgrade
Robert Curt
Estada de 7 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Danny
29 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Danny
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Greg
Viatge de negocis
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Greg
Estada de 5 nits (nov. 2024)