Green Point Residence Hotel
Hotel a Bangkok amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Green Point Residence Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 50 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Bullidora elèctrica
Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Bullidora elèctrica
També et pot agradar

Radisson Blu Plaza Bangkok
Sukhumvit
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 109 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

59 Soi Pradist Manudharm 19, Pradist Manudharm Rd., Ladprao, Bangkok, 10230
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Sky Dome Resotel
Sky Dome Resotel
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 22 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 500.00 THB per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 190 THB per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 800 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Green Point Residence Hotel Bangkok
Green Point Residence Bangkok
Green Point Residence
Green Point Hotel Bangkok
Green Point Residence Hotel Hotel
Green Point Residence Hotel Bangkok
Green Point Residence Hotel Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions: Green Point Residence Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Robin
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robin
Estada de 3 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Joe
14 de gen. de 2025
Joe
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en grup
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 7 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
James
Viatge en parella
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 8 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Chun Wei
21 de nov. de 2024
Chun Wei
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
ANA GRACIELA
25 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ANA GRACIELA
Estada de 4 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Kenneth James
10 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice place shame about the WiFi
Kenneth James
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Pichet
Viatge de negocis
9 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pichet
Estada de 6 nits (març 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
keep cash ready
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en parella
20 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 8 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Marina
22 de set. de 2022
Marina
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Orrapim
Viatge en grup
27 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Orrapim
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Akhradet
14 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Akhradet
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Charuwan
6 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charuwan
Estada de 4 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Nattaphat
Viatge en família
20 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nattaphat
Estada de 2 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 8 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Wendy
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wendy
Estada d’1 nit (des. 2019)
2/10, Horrible
ANCHALEE
24 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
ANCHALEE
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
1 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Hai
19 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hai
Estada de 3 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Klaus
6 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Top Hotel für Städtetripp
Klaus
Estada de 6 nits (abr. 2019)