Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pullman Bandung Grand Central





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 88 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 15 de 15 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 2 llits individuals

Habitació executiva, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran

Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 2 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals, vistes a la ciutat

Habitació Deluxe, 2 llits individuals, vistes a la ciutat
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran (Pullman)

Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran (Pullman)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Dormitori independent
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, vistes a la ciutat

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, vistes a la ciutat
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Deluxe King Room with City View

Deluxe King Room with City View
Carregar totes les fotos de: Pullman Junior Suite

Pullman Junior Suite
Carregar totes les fotos de: Pullman Suite With 1 King Size Bed

Pullman Suite With 1 King Size Bed
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Executive King Room

Executive King Room
Carregar totes les fotos de: Executive Twin Room

Executive Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room with City View

Deluxe Twin Room with City View
Carregar totes les fotos de: Deluxe King Room

Deluxe King Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

JL DIPONEGORO NO 27, BANDUNG, Bandung, 40115
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hilton Bandung
Hilton Bandung
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 567 opinions
Preu actual: 75 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 250000 IDR per adult i 125000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 210000 IDR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 605000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-19:00.
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Ibis Styles Bandung Grand Central
Pullman Bandung Grand Central Hotel
Pullman Bandung Grand Central Bandung
Pullman Bandung Grand Central Hotel Bandung
Pullman Bandung Grand Central (Opening December 2020)
Pullman Bandung Grand Central (Opening November 2020)
Preguntes freqüents
Opinions: Pullman Bandung Grand Central
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Man wai
28 de maig de 2025
Man wai
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sandhy
8 de maig de 2025
Sandhy
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kiichi
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kiichi
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Indra
Viatge en família
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Indra
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
CHINMING
Viatge en família
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHINMING
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Colin
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice
Colin
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
ATSUHIRO
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ATSUHIRO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hinson
Viatge de negocis
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hinson
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Naya Juwita
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Naya Juwita
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Pancanita
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pancanita
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Hardik
Viatge de negocis
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hardik
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ivan
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ivan
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Frederik
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frederik
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Dory
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dory
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Vena
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vena
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Han Ay
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Han Ay
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Detri
Viatge de negocis
10 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Detri
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Affan Rusman
Viatge en família
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Affan Rusman
Estada de 3 nits (jul. 2024)