favehotel Hyper Square
Hotel amb servei gratuït de connexió amb l'aeroport i a prop de l'atractiu següent: Braga City Walk
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament favehotel Hyper Square





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Cafetera o tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Superior Room

Superior Room
Carregar totes les fotos de: Standard Room

Standard Room
Carregar totes les fotos de: Executive Room

Executive Room
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Pasir Kaliki No. 25-27, Paskal Hyper Square, Bandung, West Java, 40181
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Zest Sukajadi Bandung by Swiss-Belhotel International
Zest Sukajadi Bandung by Swiss-Belhotel International
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 62 opinions
Preu actual: 22 €
taxes i impostos inclosos
16 d’ag. - 17 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 75000 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 200000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
favehotel Hyper Square Hotel Bandung
favehotel Hyper Square Hotel
favehotel Hyper Square Bandung
favehotel Hyper Square
favehotel Hyper Square Hotel
favehotel Hyper Square Bandung
favehotel Hyper Square Hotel Bandung
Preguntes freqüents
Opinions: favehotel Hyper Square
Opinions
7,4
Bo
7,4/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
27 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
William
Viatge en parella
16 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada de 3 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
BikWai
Viatge en família
25 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
BikWai
Estada de 6 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Frank
23 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada de 2 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Frank
21 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frank
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Shingo
22 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shingo
Estada d’1 nit (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
31 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2023)
4/10, Deficient
Pascal
Viatge en grup
26 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Schimmel im Bad und Flecken auf Bettzeug
Pascal
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Felipe
7 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Felipe
2/10, Horrible
Bi Jing
18 de des. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bi Jing
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
RICHMAN
Viatge en família
25 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RICHMAN
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
haryanto mukti
Viatge de negocis
10 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
haryanto mukti
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
RICHMAN
Viatge en família
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel yg ok
RICHMAN
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
20 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Staff hotel ramah dan helpfull.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Djim
9 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Strategis di tengah kota
Djim
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Grace
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Overall good but could have been better.
Grace
Estada d’1 nit (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Darwi
25 d’abr. de 2019
Darwi
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
15 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Leonardus Sugiarta
26 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Leonardus Sugiarta
Estada de 4 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Brian
27 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good location.
Brian
Estada de 2 nits (gen. 2019)