Mildom Hotel Baku

Allotjament de 2.0 estrelles
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: 28 Mall

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Mildom Hotel Baku

Roba de llit hipoal·lergògena, caixa forta a l'habitació i escriptori
Àrea amb seients del vestíbul
Exterior
Restaurant
Recepció

Opinions

8,8 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Esmorzar inclòs
  • Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
  • Bar
  • Servei d’habitacions
  • Aparcament inclòs
  • Serveis de bugaderia

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació quàdruple familiar

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble i 2 llits individuals grans

Habitació familiar

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
2 Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni i 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació triple estàndard

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
  • Capacitat per a 3
  • 3 llits individuals grans

Habitació doble estàndard

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Barnussos
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Mixail Kaveroçkin st. 54 A, Baku, Baku, AZ1007

Què hi ha als voltants

  • 28 Mall - 12 minuts a peu - 1.0 km
  • Teatre Acadèmic Estatal d'Òpera i Ballet de l'Azerbaidjan - 18 minuts a peu - 1.6 km
  • Centre Cultural Heydar Aliyev - 3 minuts en cotxe - 2.5 km
  • Plaça de la Font - 3 minuts en cotxe - 3.3 km
  • Torres de la Flama - 5 minuts en cotxe - 4.7 km

Com moure’s per la zona

  • Ganjlik Station: 9 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Bakú-Heydar Aliyev (GYD): a 29 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Second cup - ‬7 minuts a peu
  • ‪Şaurma - ‬9 minuts a peu
  • ‪Peppe Pizza - ‬6 minuts a peu
  • ‪istanbul Meyhane - ‬5 minuts a peu
  • ‪Baristica Coffee Roastery - ‬6 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Mildom Hotel Baku

Hotel amb 28 Mall a prop
Mildom Hotel Baku, amb Teatre Acadèmic Estatal d'Òpera i Ballet de l'Azerbaidjan i Centre Comercial Ganjlik a poca distància, ofereix un esmorzar d'estil bufet gratuït, un servei de recollida a l'aeroport gratuït i una cafeteria. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb servei de bugaderia i tintoreria i un bar.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), registre de sortida exprés i ascensor
  • Dispensador d'aigua, televisió al vestíbul i magatzem d'equipatge
  • A les opinions dels clients es parla molt bé de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
A Mildom Hotel Baku, totes les habitacions tenen detalls com ara servei d'habitacions les 24 hores i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors amb canals per cable
  • Frigorífics petits, servei de neteja diari i adaptadors o carregadors elèctrics

Idiomes

Azerbaidjanès, anglès, rus i turc.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de recollida a l'aeroport gratuït obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Aparcament sense assistència gratuït i descobert a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible cada dia de 07:00 a 10:00
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Activitats

  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Frigorífic petit
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Dispensador d'aigua
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Servei de transport accessible des de o fins a l'aeroport

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols
  • Roba de llit hipoal·lergògena

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Frigorífic petit
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Adaptadors elèctrics
  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 13:30.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 16 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les migdia, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
En fer el registre d'entrada, els clients han de presentar una prova de detecció de la COVID-19 amb resultat negatiu, o bé un registre en què s'acrediti la pauta completa de vaccinació contra la COVID-19.
Tots els clients que tinguin a partir de 18 anys han de presentar un resultat negatiu de la prova de detecció de la COVID-19. El resultat s'ha d'haver emès com a màxim 72 hores abans del registre d'entrada. A més, tots els clients que tinguin 18 anys o més han de presentar un registre de vaccinació contra la COVID-19.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia (però sí animals de servei, sense cap càrrec addicional)

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 30 AZN per dia

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Taxa municipal: 1.10 AZN per persona i per nit.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 30 AZN per vehicle (només l'anada, 6 persones com a màxim).
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec pel llit addicional: 30 AZN per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola

Informació addicional

Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.

Puntuació nacional

Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Azerbaidjan. La d'aquest allotjament és la següent: 2 stars.

L’allotjament també es coneix com a

Saf Inn Hotel
Mildom Hotel Baku Baku
Mildom Hotel Baku Hotel
Mildom Hotel Baku Hotel Baku

Preguntes freqüents

Mildom Hotel Baku accepta animals de companyia?

No, només s'admeten animals de servei a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Mildom Hotel Baku?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Mildom Hotel Baku?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 13:30. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat). Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Mildom Hotel Baku?

Registre de sortida: migdia. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

Mildom Hotel Baku ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de recollida a l'aeroport gratuït (cal sol·licitar-lo).

On es troba Mildom Hotel Baku?

Aquest hotel a Bakú es troba al centre de la ciutat i a menys de 2 km de les atraccions següents: 28 Mall i Teatre Acadèmic Estatal d'Òpera i Ballet de l'Azerbaidjan. Centre Comercial Ganjlik i Plaça de la Font també són a menys de 3 km. Ganjlik Station és a 22 min a peu.

Opinions: Mildom Hotel Baku

Opinions

8,8

Excel·lent

Puntuació 10: Excel·lent. 29 de 49 opinions
Puntuació 8: Bo. 14 de 49 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 3 de 49 opinions
Puntuació 4: Deficient. 2 de 49 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 49 opinions

8,8/10

Neteja

9,0/10

Personal i servei

8,8/10

Comoditats

9,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

dalal

Estada d’1 nit (abr. 2025)

8/10, Bo

Stefan

Estada de 4 nits (set. 2024)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei

Scam alert

Scam alert: I was victim of the “SIM card scam” that seems to be common in the country (as I later learned). The driver arranged by the hotel to pick me up at the airport insisted that SIM cards are overpriced at the airport and that he could stop on the way for me to buy one at a better price. He stopped at a convenience store and I was ripped off. The driver of course gets a commission later as he knows the people in the store. That’s how the scam works. I suppose the hotel will deny any involvement, but it was clear to me that the scammer driver was in friendly terms with the hotel staff. The manager seemed to be a decent enough person, so I think the sketchiness of this hotel is really due to the younger guys that work there.
Estada de 4 nits (ag. 2024)

8/10, Bo

zulkarneyin

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Vasat

5 gün kaldık çarşaflar hiç değişmedi.oda hiç temizlenmesi .yataklar çok yıpranmış kahvalti vasat ekmek börek poğaça bayat çeşit az şöyle söyleyeyim karnınızı doyuruyor o kadar. Resepsiyon çok ilgili ve güler yüzlü yıldızlar resepsiyon a
Estada de 4 nits (jul. 2024)

10/10, Excel·lent

Mustafa

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Çok güzel hotel. Kahvalti Çok iyidi
Estada de 3 nits (maig 2024)

10/10, Excel·lent

Mikhail

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

Jeffrey

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff was what made this hotel exceptional. Everyone from the housekeeping lady to the front desk was welcoming and helpful. I especially like the homemade jam and pastries at breakfast. Great value for money and an easy 20 minute downhill walk to the metro and train station.
Estada de 2 nits (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

OZAN

Viatge en grup, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Fiyat/performans oteli ,gayet yeterli

Otel konum olarak güzel,tam Azadlik caddesinin kesisiminde kalıyor.Ulasim çok kolay Uber ve yango uygulamalarını indirirerek şehir içi her yere 2-3 manata gidebilirsiniz. Kahvaltı olarak yeterliydi bir eksiklik hissetmedim.Odalar çok büyük değil ama yeterli ve gerekli konforu sağlıyor.Personel Güler yüzlü ve yardımcı olma odaklı.Temizlik olarak da iyiydi.Fiyat performans oteli olarak tavsiye olunur ........ The hotel is in a good location, right at the intersection of Azadlik street. Transportation is very easy. You can go anywhere in the city for 2-3 manats by downloading the Uber and Yango applications. The breakfast was sufficient and I did not feel any deficiency. The rooms are not very big, but they are sufficient and provide the necessary comfort. The staff is friendly and helpful. Cleanliness was also good. It is recommended as a price-performance hotel.
Estada de 4 nits (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

Ömer Burak

Estada de 3 nits (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

Paul

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Great value for money

Excellent value for money. A little out of the core centre of Baku but Bolt cabs are cheap and plentiful. The bed would have been more comfortable if it was a double bed rather than 2 singles, but other than that it was a great place to stay. Free breakfast as well although it was a bit monotonous, something cooked would have been great.
Estada de 3 nits (març 2024)

10/10, Excel·lent

Christopher

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

great gay friendly hotel

It was great. They didn’t even care that we were gay!
Estada d’1 nit (febr. 2024)

10/10, Excel·lent

daniel

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (febr. 2024)

10/10, Excel·lent

Mehdi

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great place with great staff
Estada de 5 nits (gen. 2024)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 6 nits (gen. 2024)

10/10, Excel·lent

Ilgar

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2024)

10/10, Excel·lent

Parsa

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
It was good. Clean, cozy and peaceful.

8/10, Bo

TASAKA

Què li ha agradat: Neteja
写真ほどパリッとしたホテルではありませんが、安価ですし、スタッフもそこそこ親切で、場所もわりと便利なところにあり、安価な旅館にでも泊まる気分で滞在するには良いところです。
Estada de 8 nits (des. 2023)

10/10, Excel·lent

Mehmet

Estada de 6 nits (des. 2023)

4/10, Deficient

MOHAMED NAZIM

Estada de 9 nits (nov. 2023)

6/10, Acceptable

MOHAMED NAZIM

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja
Ok for the price

4/10, Deficient

Mevlüt

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Hayal kırıklığı

Konumundan başka bir özelliği yok.
Estada de 8 nits (oct. 2023)

10/10, Excel·lent

Victor, Chicago

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
What a wonderful staff at the Mildom Hotel. Friendly and super helpful. The rooms are comfortable and quiet. Only a few blocks walk from shopping, restaurants and all conveniences. We enjoyed our two day stay very much.
Estada d’1 nit (oct. 2023)

8/10, Bo

Aslan

Estada d’1 nit (oct. 2023)

8/10, Bo

Ahmed

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (set. 2023)

10/10, Excel·lent

Amad

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 16 nits (set. 2023)