Hotel apartament
Homebridge Hotel Apartments
Hotel apartament al passeig marítim amb servei gratuït de transport per la zona i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Homebridge Hotel Apartments





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Estudi Deluxe, vistes al mar

Estudi Deluxe, vistes al mar
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Estudi Deluxe, vistes al jardí

Estudi Deluxe, vistes al jardí
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Courtyard by Marriott Baku
Baku
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 213 opinions
Preu actual: 107 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Salyan Higway 14, Baku, AZ1023
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Sapphire Marine
Sapphire Marine
- Platja privada
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
8.0 de 10, Molt bé, 11 opinions
Preu actual: 115 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.10 AZN per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 AZN per adult i 10 AZN per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 40.00 AZN per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 40.00 AZN només l'anada (fins a 18 anys).
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 AZN per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Azerbaidjan. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Homebridge Hotel Apartments Baku
Homebridge Baku
Homebridge Apartments Baku
Homebridge Hotel Apartments Baku
Homebridge Hotel Apartments Aparthotel
Homebridge Hotel Apartments Aparthotel Baku
Preguntes freqüents
Opinions: Homebridge Hotel Apartments
Opinions
8,8
Excel·lent
9,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
13 de set. de 2023
Estada de 4 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Kuanysh
4 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kuanysh
Estada de 23 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Алексей
29 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Отличные апартаменты, я бы в таких жил
Алексей
Estada de 11 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 6 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Ibrahim
4 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
هدوء واسترخاء
Ibrahim
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
SHAUN
2 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SHAUN
Estada de 4 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Отель - супер, всем рекомендуем!
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Alan
12 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alan
Estada de 6 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Natalia
4 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Natalia
Estada de 3 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Ali
7 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Neat and quite Hotel
Ali
Estada de 2 nits (jul. 2017)
6/10, Acceptable
Mir Morteza
24 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació