Aksent Hotel
Hotel a Bakú amb un restaurant i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Aksent Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni gran
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Un bidet
Un assecador de cabells
Barnussos
Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Un bidet
Un assecador de cabells
Barnussos
També et pot agradar

JW Marriott Absheron Baku
Baku
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Aparcament inclòs
9.6 de 10, Excepcional, 197 opinions
Preu actual: 150 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Suleyman Rahimov 185, Baku, Baku, 1014
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Liberta Baku Hotel
Liberta Baku Hotel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.0 de 10, Molt bé, 9 opinions
Preu actual: 46 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.10 AZN per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 30 AZN per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 30 AZN només l'anada (entre 14 i 18 anys).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1 AZN per dia.
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 50 AZN.
- Càrrec pel servei de bugaderia: 100 AZN per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Azerbaidjan. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Aksent Hotel Baku
Aksent Baku
Aksent Hotel Baku
Aksent Hotel Hotel
Aksent Hotel Hotel Baku
Preguntes freqüents
Opinions: Aksent Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de febr. de 2025
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Semih
Viatge en família
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Semih
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Julia
Viatge en família amb nens petits
17 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julia
Estada de 2 nits (juny 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
11 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bed bugs
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Pietro
18 de maig de 2024
Non saprei che titolo dare...
Pietro
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Pietro
18 de maig de 2024
Pietro
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
margrethe
Viatge en família
19 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
margrethe
Estada de 7 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Murat
11 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Murat
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel
Viatger verificat
Estada de 5 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
DANIEL
17 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
DANIEL
Estada de 7 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Espen
Viatge en grup
3 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Espen
Estada de 6 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Tomoyuki
30 d’abr. de 2023
Tomoyuki
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
よーろー, 東京都
5 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
よーろー
Estada de 5 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Lorna
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great staff
Lorna
Estada de 15 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Shahram
9 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shahram
Estada de 4 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Jung Bai
30 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
위치 좋음
Jung Bai
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
yumiko
26 d’oct. de 2019
yumiko
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good value for money
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
駅にそこそこ近い,C.P.の良いホテルでした
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
BILQUIS
Viatge en família
30 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BILQUIS
Estada de 4 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de juny de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
PATRICK
11 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tres bien
PATRICK
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Mohammad
26 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
9
Mohammad
Estada de 3 nits (maig 2019)