Hotel Obino Bagé
Hotel a Bagé amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Obino Bagé





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble o 2 llits individuals

Habitació estàndard, 1 llit doble o 2 llits individuals
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
7,0 sobre 10
Bé
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Sete de Setembro, 901, Centro, Bage, Rio Grande do Sul, 96400-006
Sobre aquest allotjament
Hotel Obino Bagé
Allotjaments similars

Bah Hotel
Bah Hotel
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Bar
- Servei de neteja
9.8 de 10, Excepcional, 44 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 26.25 BRL per nit (entrada i sortida preferents).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Obino Bagé Bage
Obino Bagé Bage
Obino Bagé
Hotel Hotel Obino Bagé Bage
Bage Hotel Obino Bagé Hotel
Hotel Hotel Obino Bagé
Hotel Obino Bagé Bage
Hotel Obino Bagé Hotel
Hotel Obino Bagé Hotel Bage
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Obino Bagé
7,8
Bo
8,0
Neteja
9,0
Ubicació
8,8
Personal i servei
7,4
Respecte al medi ambient
7,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Gabriela
Viatge de negocis
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hotel muito bom
Gabriela
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudio
Viatge en grup
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudio
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Rafael
Viatge de negocis
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Boa estadia
Rafael
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
LUIZ
23 de jul. de 2025
LUIZ
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Carmen
Viatge en grup
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carmen
Estada de 4 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Gilson
Viatge de negocis
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Poucos funcionários
Gilson
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
AUGUSTO
Viatge de negocis, Viatge en família
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AUGUSTO
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Izabel
Viatge de negocis
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Izabel
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
LôideHelena
Viatge en família
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LôideHelena
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gladimir
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gladimir
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
SERGIO
Viatge de negocis
31 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SERGIO
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Jarlan
Viatge de negocis
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Jarlan
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Augusto
Viatge de negocis
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Augusto
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Emerson
15 de maig de 2025
Emerson
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Virginia
Viatge en grup
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Virginia
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Matheus
Viatge de negocis
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matheus
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Gabriela
Viatge de negocis
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Gabriela
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
patricia
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy buena
patricia
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcio
11 d’abr. de 2025
Marcio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Rafael
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Rafael
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriela
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Gabriela
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kleber
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kleber
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
celestino
Viatge de negocis
18 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Péssima escolha.




celestino
Estada d’1 nit (gen. 2025)



