Balance-Hotel am Blauenwald
Hotel a Badenweiler amb esmorzar gratuït i serveis de spa
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Balance-Hotel am Blauenwald





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Blauenstraße 11, Badenweiler, 79410
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Schlossberg
Hotel Schlossberg
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 56 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.35 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 8.0 EUR per estada.
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Balance-Hotel am Blauenwald Hotel Badenweiler
Balance-Hotel am Blauenwald Hotel
Balance Hotel am Blauenwald
Balance-Hotel am Blauenwald Hotel Badenweiler
Balance-Hotel am Blauenwald Hotel
Balance-Hotel am Blauenwald Badenweiler
Hotel Balance-Hotel am Blauenwald Badenweiler
Badenweiler Balance-Hotel am Blauenwald Hotel
Hotel Balance-Hotel am Blauenwald
Balance Am Blauenwald
Balance-Hotel am Blauenwald Hotel
Balance-Hotel am Blauenwald Badenweiler
Balance-Hotel am Blauenwald Hotel Badenweiler
Preguntes freqüents
Opinions: Balance-Hotel am Blauenwald
Opinions
9,4
Magnífic
8,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
4 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Christian
Viatge en família
11 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Bernd
31 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernd
Estada de 2 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Rainer
26 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Familiäres Hotel mit tollem Service
Rainer
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Gabriele
2 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriele
Estada de 2 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Michael
Viatge de negocis
4 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Volker
Viatge de negocis
13 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Volker
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Laura
11 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de set. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Roberto
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roberto
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Thomas
22 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Feng Shui :-)
Thomas
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Ingrid, Münster
Viatge en parella
20 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ingrid
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Stefan
28 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefan
Estada de 2 nits (gen. 2019)