Galeria de fotos de l’allotjament Blue City Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació individual clàssica

Habitació individual clàssica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Bany privat
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble destacada

Habitació doble destacada
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Bany privat
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Apartament destacat

Apartament destacat
El més destacat
Llar de foc
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Bany privat
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Haselstrasse 17, Baden, AG, 5400
Sobre aquest allotjament
Blue City Hotel
Allotjaments similars

Trafo Hotel
Trafo Hotel
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 206 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.50 CHF per persona i per nit per adult, i 1.00 CHF per nit per client d'entre 6 i 16 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
- Taxa del complex turístic de 2.50 CHF per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 120 CHF per vehicle l'anada i la tornada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 25 CHF per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 20 CHF per animal de companyia per nit.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 50.0 CHF per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay, Apple Pay i TWINT.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Blue City Baden
Blue City Hotel
Blue City Hotel Baden
City Blue Hotel
Blue City Hotel Hotel
Blue City Hotel Baden
Blue City Hotel Hotel Baden
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Blue City Hotel
8,8
Excel·lent
9,4
Neteja
8,4
Ubicació
8,8
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Marc
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marc
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Hannareeta
Viatge de negocis
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hannareeta
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Andreas
Viatge de negocis
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Thomas
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
John
Viatge de negocis
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Pekka
Viatge de negocis
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pekka
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Matias
29 de nov. de 2024
Matias
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Jürgen
Viatge de negocis
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jürgen
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Robert
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
shigeko
Viatge en família
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
shigeko
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ramona
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramona
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
4 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
25 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Paolo
19 d’ag. de 2024
Paolo
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Greig
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Greig
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
HYUN WOO
31 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
HYUN WOO
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
pekka
Viatge de negocis
13 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
pekka
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Nadja
9 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Die Kissen waren zu hart, sonst alles wunderbar ,
Nadja
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Alex
Viatge en parella
3 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Alex
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Nicholas
11 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats
Nicholas
Estada de 6 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Central location
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Marianne
6 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel accueillant et bien situé
Marianne
Estada d’1 nit (oct. 2023)