Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Roessli





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Matalàs amb encoixinament addicional
Un assecador de cabells
Estació de connexió per a iPod
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Matalàs amb encoixinament addicional
Un assecador de cabells
Estació de connexió per a iPod
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Matalàs amb encoixinament addicional
Un assecador de cabells
Estació de connexió per a iPod
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Matalàs amb encoixinament addicional
Un assecador de cabells
Estació de connexió per a iPod
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Freihofweg 3, Bad Ragaz, SG, 7310
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Schloss Ragaz
Schloss Ragaz
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
8.8 de 10, Excel·lent, 345 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 6 CHF per animal de companyia per nit.
- Es poden sol·licitar bressols per un recàrrec.
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Roessli Bad Ragaz
Roessli Bad Ragaz
Hotel Roessli Hotel
Hotel Roessli Bad Ragaz
Hotel Roessli Hotel Bad Ragaz
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Roessli
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 d’abr. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
31 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Jörg
Viatge en parella
17 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jörg
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en grup
21 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Johanna
31 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johanna
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super!!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Guy
4 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guy
Estada de 2 nits (març 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Moderne Zimmer, fantastische Küche
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
Oskar
Viatge de negocis
27 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oskar
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Dora
Viatge en grup
21 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schöner Aufenthalt
Dora
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Max, Schweiz
Viatge en parella
17 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Max
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Jens
Viatge de negocis
15 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jens
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de maig de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schönes Hotel zu fairem Preis
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
5 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Avoid their Restaurant!!!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Zoltan
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean, modern hotel in centre of Bad Ragaz
Zoltan
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Jürg
13 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jürg
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
schöne Zimmer, Parkplätze vorhanden
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Manuel
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Manuel
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Flavio
22 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flavio
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Pius
17 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Äusserst symphatisch und persönlich.Von A - Z top!
Pius
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Hélène
18 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hélène
Estada de 2 nits (juny 2019)