Ski Lodge Reineke
Hotel a Bad Gastein amb esmorzar gratuït i una sala de festes
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ski Lodge Reineke





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Karl-Heinrich-Waggerl-Straße 11, Bad Gastein, Salzburg, 5640
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Salzburger Hof
Hotel Salzburger Hof
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
9.2 de 10, Fantàstic, 155 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.50 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 15 anys.
- Taxa turística: 5.10 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Número de registre de l’allotjament: 50403-000024-2020
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Àustria. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Ski Lodge Reineke Bad Gastein
Ski Lodge Reineke
Ski Reineke Bad Gastein
Ski Reineke
Ski Lodge Reineke Hotel
Ski Lodge Reineke Bad Gastein
Ski Lodge Reineke Hotel Bad Gastein
Preguntes freqüents
Opinions: Ski Lodge Reineke
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de març de 2025
Estada de 7 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Richard
Viatge en família
24 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Richard
Estada de 7 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Anne-May Birgitta
27 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anne-May Birgitta
Estada de 5 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
22 de set. de 2019
Hotelli oli suljettu
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Magnus
21 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfekt på sommaren!
Magnus
Estada de 4 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Caroline
18 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Caroline
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
17 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
14 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de març de 2019
Viatger verificat
Estada de 7 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Mikael
24 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mikael
Mikael
Estada de 7 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Birgit
10 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super nettes Hotel
Birgit
Estada de 7 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Emelie
25 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastiskt
Emelie
10/10, Excel·lent
Magnus
18 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magnus
Estada de 7 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Nicholas
26 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fint hotell mitt i byn
Nicholas
8/10, Bo
Philip
26 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació