MO2 Westown Hotel Bacolod - Downtown
Hotel a Bacolod amb una sala de festes i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament MO2 Westown Hotel Bacolod - Downtown





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Premium Room

Premium Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Corner San Juan Luzuriaga Street, Bacolod, Negros Occidental, 6100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Circle Inn - Hotel & Suites
Circle Inn - Hotel & Suites
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.8 de 10, Bé, 259 opinions
Preu actual: 33 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 190 i 220 PHP per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 500 PHP per persona només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 800 PHP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
MO2 Westown Hotel Bacolod Downtown
MO2 Westown Hotel
MO2 Westown Bacolod Downtown
MO2 Westown
Mo2 Westown Bacolod Bacolod
MO2 Westown Hotel Bacolod - Downtown Hotel
MO2 Westown Hotel Bacolod - Downtown Bacolod
MO2 Westown Hotel Bacolod - Downtown Hotel Bacolod
Preguntes freqüents
Opinions: MO2 Westown Hotel Bacolod - Downtown
Opinions
7,4
Bo
7,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Daisy
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daisy
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Richard
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 7 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Merlita
Viatge en grup
12 de març de 2025
Merlita
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Cherrie Mae
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cherrie Mae
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Estrella Luz
17 de febr. de 2025
Estrella Luz
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
paul
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
paul
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge de negocis
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Paul
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Paul
Estada de 4 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Catalina
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Catalina
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Eureka
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eureka
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Nobutaka
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nobutaka
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Craig
7 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Craig
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Francis
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francis
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Hidekazu, Toyota city
Viatge de negocis
1 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hidekazu
Estada de 4 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
22 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very Enjoyable Stay
Michael
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Paul
4 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Paul
Estada de 5 nits (març 2024)
8/10, Bo
Shawn
Viatge en família
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shawn
Estada de 2 nits (febr. 2024)
4/10, Deficient
Roar
Viatge en família
18 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ikke bo der!
Roar
Estada de 5 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Felix
10 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Quick stop
Felix
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Angel
Viatge en família
29 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angel
Estada de 6 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
RAMIRO
16 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RAMIRO
Estada de 4 nits (gen. 2024)