MO2 Westown Hotel Bacolod - Downtown
Hotel a Bacolod amb una sala de festes i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament MO2 Westown Hotel Bacolod - Downtown





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
7,2 sobre 10
Bé
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Premium Room

Premium Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Corner San Juan Luzuriaga Street, Bacolod, Negros Occidental, 6100
Sobre aquest allotjament
MO2 Westown Hotel Bacolod - Downtown
Allotjaments similars

Acacia Hotel Bacolod
Acacia Hotel Bacolod
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.4 de 10, Bé, 32 opinions
Preu actual: 45 €
taxes i impostos inclosos
10 de des. - 11 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 190 i 220 PHP per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 500 PHP per persona només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 800 PHP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
MO2 Westown Hotel Bacolod Downtown
MO2 Westown Hotel
MO2 Westown Bacolod Downtown
MO2 Westown
Mo2 Westown Bacolod Bacolod
MO2 Westown Hotel Bacolod - Downtown Hotel
MO2 Westown Hotel Bacolod - Downtown Bacolod
MO2 Westown Hotel Bacolod - Downtown Hotel Bacolod
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: MO2 Westown Hotel Bacolod - Downtown
7,4
Bo
7,4
Neteja
8,0
Ubicació
8,0
Personal i servei
7,6
Respecte al medi ambient
7,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
23 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Anthony
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very enjoyable stay.
Anthony
Estada de 6 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Daisy
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daisy
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Richard
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 7 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Merlita
Viatge en grup
12 de març de 2025
Merlita
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Cherrie Mae
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cherrie Mae
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Estrella Luz
17 de febr. de 2025
Estrella Luz
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
paul
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
paul
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge de negocis
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Paul
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Paul
Estada de 4 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Catalina
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Catalina
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Eureka
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eureka
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Nobutaka
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nobutaka
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Craig
7 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Craig
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Francis
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francis
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Hidekazu, Toyota city
Viatge de negocis
1 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hidekazu
Estada de 4 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
22 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very Enjoyable Stay
Michael
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Paul
4 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Paul
Estada de 5 nits (març 2024)
8/10, Bo
Shawn
Viatge en família
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shawn
Estada de 2 nits (febr. 2024)
4/10, Deficient
Roar
Viatge en família
18 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ikke bo der!
Roar
Estada de 5 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Felix
10 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Quick stop
Felix
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Angel
Viatge en família
29 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angel
Estada de 6 nits (gen. 2024)








