Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Le Renaissance





Serveis populars
El preu actual és de 67 €
taxes i impostos inclosos
30 d’ag. - 31 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

13 Place du Square, Aurillac, Cantal, 15000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

B&B HOTEL Aurillac Le Lioran
B&B HOTEL Aurillac Le Lioran
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 398 opinions
Preu actual: 60 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.10 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10 EUR per dia.
- Cal pagar un càrrec per l'ús de tovalloles (si ho prefereixen, els clients poden portar les seves).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Renaissance Aurillac
Renaissance Hotel Aurillac
Le Renaissance Hotel
Le Renaissance Aurillac
Le Renaissance Hotel Aurillac
Preguntes freqüents
Opinions: Le Renaissance
Opinions
7,6
Bo
7,6/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de febr. de 2025
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
ALAIN
Viatge en família
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Pas de chauffage un 31 Janvier
ALAIN
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
jocelyne
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon rapport qualité prix
jocelyne
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge de negocis
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Elisabeth
Viatge en parella
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elisabeth
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Annie-Claire
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Annie-Claire
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Benoit
18 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Benoit
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
gilles
Viatge en família
10 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
gilles
Estada de 3 nits (set. 2023)
8/10, Bo
JEROME
8 de juny de 2022
JEROME
Estada d’1 nit (juny 2022)
6/10, Acceptable
Jean-paul
30 de març de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-paul
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Théo
13 de març de 2022
Théo
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
célia
Viatge de negocis
18 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
célia
Estada d’1 nit (febr. 2022)
4/10, Deficient
Gautier
9 de gen. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Vraiment moyen
Gautier
Estada d’1 nit (gen. 2022)
6/10, Acceptable
SYLVIE
8 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SYLVIE
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
MARCHANT
Viatge en família
9 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARCHANT
Estada de 2 nits (ag. 2021)
6/10, Acceptable
Buse
Viatge de negocis
21 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Buse
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
21 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
6/10, Acceptable
Valérie
Viatge de negocis
4 de febr. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rapide
Valérie
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Cedric
Viatge de negocis
20 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
Cedric
Estada de 2 nits (gen. 2021)
4/10, Deficient
RIMA
Viatge en família
28 de des. de 2020
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
RIMA
Estada de 3 nits (des. 2020)
4/10, Deficient
Claire
14 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Claire
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
16 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
14 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
2/10, Horrible
Estelle
10 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Inacceptable
Estelle
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Evelyne
Viatge en família
9 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Evelyne
Estada d’1 nit (ag. 2020)