Hôtel Robinson
Hotel a Auch amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Robinson





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,6 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, balcó

Habitació doble superior, balcó
9,2 sobre 10
Fantàstic
(9 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

route de Tarbes, Auch, Gers, 32000
Sobre aquest allotjament
Hôtel Robinson
Allotjaments similars

Campanile Auch
Campanile Auch
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.8 de 10, Bé, 369 opinions
Preu actual: 66 €
taxes i impostos inclosos
14 de nov. - 15 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.61 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 9 EUR per adult i 5.5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 9.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Robinson Auch
Robinson Auch
Hôtel Robinson Auch
Hôtel Robinson Hotel
Hôtel Robinson Hotel Auch
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Robinson
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
FABRICE
Viatge de negocis
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
FABRICE
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Jeanine
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Une nuit à l'hôtel Robinson.
Jeanine
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Didier
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Didier
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gaëlle
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gaëlle
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Anne marie
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Anne marie
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Alain
Viatge de negocis
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A recommander
Alain
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Gillian
Viatge en grup
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Friendly Welcome
Gillian
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Jean-Marie
Viatge de negocis
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clame bienfaiteur
Jean-Marie
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
vincent
Viatge de negocis
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
vincent
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Bonner
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Des odeurs de désinfectant
Bonner
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
FABRICE
Viatge de negocis
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FABRICE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Fatiha
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fatiha
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Benoit
Viatge de negocis
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Benoit
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Erwan
Viatge de negocis
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon hôtel
Erwan
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Béatrice
Viatge de negocis
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Béatrice
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Carlos
Viatge en família
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada de 6 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en família
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon accueil et chambre très correctes
David
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en família
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Gérard
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gérard
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Benoit
Viatge de negocis
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent accueil en général
Benoit
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Stéphane
26 de set. de 2024
Stéphane
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Denis
Viatge de negocis
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Denis
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Vanessa
Viatge en parella
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Vanessa
Estada de 2 nits (set. 2024)








