De Schildkamp
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Museu Nacional del Vidre
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament De Schildkamp





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, 1 llit individual

Habitació individual, 1 llit individual
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Cafetera o tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

44 Leerdamseweg, Asperen, GE, 4147 BM
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Gasterij Posthuys
Gasterij Posthuys
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
8.4 de 10, Molt bé, 54 opinions
Preu actual: 165 €
taxes i impostos inclosos
4 de set. - 5 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.50 EUR per persona i per nit.
- Taxa administrativa: 1 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 13.50 EUR per allotjament per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 45.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament utilitza energia solar, així com productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Número de registre de l’allotjament: 11045891
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
De Schildkamp Hotel
De Schildkamp Asperen
De Schildkamp Hotel Asperen
Preguntes freqüents
Opinions: De Schildkamp
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
18 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Erald
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erald
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rob
Viatge en parella
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rob
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Karin
Viatge en parella
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karin
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
aymard eric
16 de maig de 2025
aymard eric
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Harold
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Harold
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bartosz
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bartosz
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
16 de març de 2025
Jennifer
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Dominique
Viatge de negocis
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dominique
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
J.
Viatge en parella
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
J.
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Inga
21 de febr. de 2025
Inga
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ulrik
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ulrik
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Alfons
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alfons
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Thomas
Viatge de negocis
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Johan
8 d’oct. de 2024
Johan
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Nico
Viatge en parella
23 de set. de 2024
Nico
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Aart
Viatge en parella, Viatge de negocis
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aart
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
Muekkerem Uelge
18 de set. de 2024
Muekkerem Uelge
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Caroline
13 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Caroline
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Grietinus Johannes
12 de set. de 2024
Grietinus Johannes
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Iljas
Viatge en parella
31 d’ag. de 2024
Iljas
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Stina
16 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fedt hotel




Stina
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Kathy
28 de juny de 2024
Kathy
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Peter
Viatge en parella
16 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 2 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
Daigo
15 de juny de 2024
Daigo
Estada d’1 nit (juny 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
- Hotel Delfín
- Hotels a Sant Joan Lohitzune
- Hotels a Barcelona
- Camping 3 Estrellas
- Hotels propers a La Ruta del Cister
- Hotels a Catalunya Central
- Olivi1948 - Boutique Guesthouse
- Hotels a Elna
- Hotels a Andorra la Vella
- Hotels a Sitges
- Hotels propers a Castell del Remei
- Hotels a Mont-roig de Tastavins
- Hotels a Madrid
Paquets