Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament STATION Tajima





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

98 Wadayamacho Hirano, Asago, Hyogo, 6695211
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 1000 i 1000 JPY per adult, i entre 500 i 1000 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
STATION Tajima Hotel
STATION Tajima Asago
STATION Tajima Hotel Asago
HOTEL VILLAGE STATION Tajima
Preguntes freqüents
Opinions: STATION Tajima
Opinions
9,2
Fantàstic
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
9 d’ag. de 2025
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
??
Viatge en grup
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
MASAKI
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MASAKI
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Saeno
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Saeno
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
??
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
SACHIKO
7 d’abr. de 2025
SACHIKO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Grégory
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Grégory
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ejima
Viatge de negocis
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
特に朝食が最高でした!

Ejima
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
EMI
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
清潔でサービスも良く朝食も美味しいホテルです



EMI
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
ようこ
22 de des. de 2024
ようこ
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
りょうすけ
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
りょうすけ
Estada d’1 nit (ag. 2024)