Hotel Papendal
Hotel amb certificació ecològica amb spa complet i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Papendal





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Televisor
Dormitori independent
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Capçal de dutxa tipus cascada
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Renovació: 2010
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,4 sobre 10
Molt bo
(8 opinions)
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Papendallaan 3, Arnhem, 6816 VD
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel De Bilderberg
Hotel De Bilderberg
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 449 opinions
Preu actual: 98 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.50 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 20.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 35.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Papendal
Hotel Papendal Arnhem
Papendal
Papendal Arnhem
Papendal Hotel
Hotel Papendal Hotel
Hotel Papendal Arnhem
Hotel Papendal Hotel Arnhem
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Papendal
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge de negocis
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en família
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Amanda
Viatge en parella
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amanda
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en parella
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ronald
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima hotel
ronald
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Jona
20 de febr. de 2025
Jona
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ronnie
7 de febr. de 2025
Ronnie
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Topverblijf
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Noel
17 de des. de 2024
Noel
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Algemeen tevreden op enkele belangrijke details na
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Johan
Viatge de negocis
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johan
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
CHARLES
Viatge en família
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHARLES
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Jona
14 de nov. de 2024
Jona
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Hetty
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hetty
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Yvonne
Viatge en família
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Yvonne
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Bonnie
Viatge de negocis
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bonnie
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ronnie
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ronnie
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Johan
Viatge de negocis
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johan
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Klaasje
Viatge en grup
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Klaasje
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Martin
Viatge en parella
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Islam
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Islam
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Stéphane
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stéphane
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Nancy van
13 d’oct. de 2024
Nancy van
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Elisabeth
Viatge de negocis
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elisabeth
Estada de 3 nits (oct. 2024)