Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Pagi





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Entrada amb clau mòbil
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, 3 llits individuals

Habitació triple estàndard, 3 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Entrada amb clau mòbil
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Calefacció
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Entrada amb clau mòbil
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, 1 llit individual

Habitació individual estàndard, 1 llit individual
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Entrada amb clau mòbil
Caixa forta
També et pot agradar

Hyatt Place Amsterdam Airport
Hoofddorp
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.114 opinions
Preu actual: 82 €
taxes i impostos inclosos
5 de set. - 6 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rokin 104, Amsterdam, 1012 KZ
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 12.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 25 EUR per dia (a 966 m).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Guests should be aware that 1 cat resides at this property.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 2 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 2,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Ajax
Hotel Ajax Amsterdam
Ajax Hotel Amsterdam
Hotel Pagi Amsterdam
Pagi Amsterdam
Hotel Pagi Hotel
Hotel Pagi Amsterdam
Hotel Pagi Hotel Amsterdam
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Pagi
Opinions
7,4
Bo
7,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
22 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2023)
4/10, Deficient
Erik
Viatge en parella
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erik
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Giulia
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Giulia
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Meredith Flowers
Viatge en família
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Meredith Flowers
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Michelle
Viatge en parella
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Elena
Viatge en parella
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elena
Estada de 4 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Ethan Yahel
Viatge en família
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Ethan Yahel
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Anel
Viatge en grup
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anel
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Marites
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Marites
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Alondra Yazmin
10 de jul. de 2025
Alondra Yazmin
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
brandon
Viatge en grup
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
brandon
Estada de 5 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Dennis Daniel
23 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Dennis Daniel
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ouleyematou
13 de juny de 2025
Ouleyematou
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
francis
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
francis
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Marlene
Viatge en parella
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marlene
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Benjamin Stephen
Viatge en grup
6 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Benjamin Stephen
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Steven
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JT
Viatge en grup
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JT
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mustafa Cengiz
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mustafa Cengiz
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Brian kristoffer
Viatge en família
9 de maig de 2025
Brian kristoffer
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sheri
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sheri
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Can Göktürk
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Can Göktürk
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Paola
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Paola
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pedro Ernani
Viatge en grup
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo Hotel
Pedro Ernani
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
janet, las vegas
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
janet
Estada de 4 nits (abr. 2025)