Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Mozart





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 104 €
taxes i impostos inclosos
5 d’oct. - 6 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, vistes al canal

Habitació doble estàndard, vistes al canal
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, vistes al canal

Habitació triple estàndard, vistes al canal
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica, 1 llit individual

Habitació individual bàsica, 1 llit individual
7,6 sobre 10
Bé
(10 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
8,4 sobre 10
Molt bo
(10 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
7,0 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Per cable
Escriptori
També et pot agradar

Abbey Abcoude
Abcoude
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Bar
9.2 de 10, Fantàstic, 46 opinions
Preu actual: 155 €
taxes i impostos inclosos
6 d’oct. - 7 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hotel Mozart és a Centre d'Amsterdam, Amsterdam, a la vora d'un riu. Per admirar la bellesa natural d'aquesta regió, el millor és visitar punts com Vondelpark i ARTIS. Si prefereixes passar unes vacances més culturals, visita Museu Van Gogh i Rijksmuseum. Et ve de gust gaudir d'un esdeveniment o d'un partit? Consulta l'oferta d'actes que se celebren a Ziggo Dome o a Johan Cruyff Arena.

Prinsengracht 518-520, Amsterdam, 1017KJ
Què hi ha als voltants
- Leidseplein - 3 minuts a peu - 0.3 km
- Rijksmuseum - 4 minuts a peu - 0.4 km
- Museu Van Gogh - 9 minuts a peu - 0.8 km
- Plaça Dam - 16 minuts a peu - 1.4 km
- Casa d'Anne Frank - 18 minuts a peu - 1.6 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- WAKO Smokehouse - 2 minuts a peu
- Bocca - 5 minuts a peu
- The Pantry - 2 minuts a peu
- Café de Spuyt - 3 minuts a peu
- De Blauwe Hollander - 2 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Hotel Mozart
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 12.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 66.50 EUR per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 40 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament no se serveix alcohol i n'està prohibit el consum
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Mozart Amsterdam
Mozart Amsterdam
Mozart Hotel
Hotel Mozart Hotel
Hotel Mozart Amsterdam
Hotel Mozart Hotel Amsterdam
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Mozart
Opinions
7,6
Bo
7,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Rachel
Viatge en grup
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rachel
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Brian
Viatge en família
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada de 2 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Carol
Viatge en grup
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Carol
Estada de 2 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Augustin
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Augustin
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Stephanie
Viatge en parella
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Stephanie
Estada de 3 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Cynthia
Viatge en família
13 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Cynthia
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
natali
Viatge en família
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
natali
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Raquel
Viatge en grup
5 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Raquel
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
HIRONOBU
4 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HIRONOBU
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Nicole
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicole
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana
Viatge en família
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana
Estada d’1 nit (ag. 2025)
4/10, Deficient
Ryota
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Ryota
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Romeo
Viatge en família
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Romeo
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Stephanie
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephanie
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Blake
31 de jul. de 2025
Blake
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexis
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexis
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Peter
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Stephanie
Viatge en parella
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Stephanie
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions



Peter
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Willow
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Willow
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Anne
Viatge en grup
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Roel
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Roel
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Nicole
Viatge en grup
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicole
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yusuf Cenk
Viatge en grup
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yusuf Cenk
Estada de 3 nits (maig 2025)