citizenM Amsterdam South
Hotel als afores amb un centre de negocis obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament citizenM Amsterdam South





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 109 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
També et pot agradar

The Social Hub Amsterdam City
Amsterdam Est
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.0 de 10, Fantàstic, 1.003 opinions
Preu actual: 120 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Prinses Irenestraat 30, Amsterdam, North Holland, 1077 WX
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ruby Emma Hotel Amsterdam
Ruby Emma Hotel Amsterdam
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Servei de neteja
9.2 de 10, Fantàstic, 1.412 opinions
Preu actual: 114 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 12.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 29.00 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Núm. d'identificació fiscal: NL8192.82.212.B.03
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i targetes de crèdit o de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Guests should be aware that this property’s guestrooms have integrated bathrooms with transparent glass walls.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
citizenM
citizenM Amsterdam City
citizenM Amsterdam City Hotel
citizenM Hotel
citizenM Hotel Amsterdam City
Hotel citizenM
Hotel citizenM Amsterdam City
Citizenm Amsterdam City Hotel Amsterdam
Citizenm Hotel Amsterdam
citizenM Amsterdam South
citizenM Amsterdam South Hotel
citizenM Hotel Amsterdam South
citizenM Amsterdam South Amsterdam
citizenM Amsterdam South Hotel Amsterdam
Preguntes freqüents
Opinions: citizenM Amsterdam South
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Piwe
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Piwe
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Cristina
Viatge en família amb nens petits
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cristina
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
moises eduardo
16 de maig de 2025
moises eduardo
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tiziana
Viatge en grup
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tiziana
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Veronica
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Veronica
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Joel, New Westminster
Viatge en parella
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joel
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Guillermo
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Guillermo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
MARIA LUISA LOPEZ
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
MARIA LUISA LOPEZ
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuki, Taito-ku
Viatge de negocis
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuki
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mariko
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mariko
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Elif
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elif
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en parella
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
MARY
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MARY
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Philip, Chisago City
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Philip
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuki, Taito-ku
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuki
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuki, Taito-ku
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuki
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Steve, TALLAHASSEE
Viatge en família
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Steve
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Benjamina
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Benjamina
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rx
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rx
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
polly
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
polly
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Shaniece
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Shaniece
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kaylee
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kaylee
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Galen
24 de març de 2025
Galen
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Patrik
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrik
Estada de 5 nits (febr. 2025)