Bastion Hotel Amsterdam Noord

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel als afores amb servei de recepció les 24 hores i restaurant

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Bastion Hotel Amsterdam Noord

Esmorzar diari d'estil bufet (18.25 EUR per persona)
Recepció
Terrassa o pati
Bar (a l'allotjament)
Habitació Comfort, 2 llits individuals | Caixa forta a l'habitació, escriptori i planxa i posts de planxar

Opinions

7,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Aparcament disponible
  • Esmorzar disponible
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de neteja
El preu actual és de 71 €
taxes i impostos inclosos
9 de nov. - 10 de nov.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació Deluxe, 2 llits individuals

8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera exprés
Servei de neteja diari
  • 18 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Habitació Comfort, 2 llits individuals

8,6 sobre 10
Excel·lent
(13 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera exprés
Caixa forta
  • 24 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera exprés
Servei de neteja diari
  • 28 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni gran

7,0 sobre 10
(4 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera exprés
Caixa forta
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Rode Kruisstraat 28, Amsterdam, 1025 KN

Què hi ha als voltants

  • Terminal de passatgers d'Amsterdam - 4 minuts en cotxe - 3.3 km
  • Plaça Dam - 6 minuts en cotxe - 4.9 km
  • Casa d'Anne Frank - 8 minuts en cotxe - 5.5 km
  • Leidseplein - 9 minuts en cotxe - 5.9 km
  • Museu Van Gogh - 11 minuts en cotxe - 6.6 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de metro i autobús de Rokin: 8 min en cotxe
  • Estació de Noord: 13 min a peu
  • Amsterdam (AMS-Schiphol): a 22 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Coffeecompany - ‬12 minuts a peu
  • ‪McDonald's Amsterdam Buikslotermeerplein - ‬12 minuts a peu
  • ‪Café 't Sluisje - ‬13 minuts a peu
  • ‪Pompet - ‬13 minuts a peu
  • ‪Hollywood Cafe - ‬11 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Bastion Hotel Amsterdam Noord

Hotel a prop de Plaça Dam
A Bastion Hotel Amsterdam Noord t'esperen una terrassa, serveis de tintoreria o bugaderia i un bar. El restaurant de les instal·lacions, restaurant, ofereix dinars i sopars. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), aparcament (de pagament) i punt de recàrrega de cotxes elèctrics
  • Registre de sortida exprés, registre d'entrada exprés i billar
  • Magatzem d'equipatge, allotjament lliure de fum i atenció multilingüe
Característiques de l'habitació
Les 68 habitacions presenten comoditats com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
  • Bombetes LED, frigorífics i bressols gratuïts

Premis i afiliacions

Allotjament amb certificat ecològic
Aquest allotjament forma part del programa Green Globe, que mesura l'impacte de l'allotjament en un o diversos dels aspectes següents: medi ambient, comunitat, patrimoni cultural i economia local.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Punt de recàrrega de cotxes elèctrics a les instal·lacions
  • Aparcament les instal·lacions (8,40 EUR per dia)

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 06:00 a 09:00: 18,25 EUR per persona
  • Un bar
  • Un restaurant

Activitats

  • Taula de billar

Per a famílies

  • Bressol a l'habitació
  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Màquina expenedora
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Sala d'ordinadors

Exterior

  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Sense ascensor

Més serveis

  • 1 edifici
  • 2 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Construït l'any 1988
  • Finestres de doble vidre

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD

Menjar i beguda

  • Frigorífic
  • Màquina de cafè exprés

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
  • Escriptori
  • Il·luminació LED
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 05:30.
Registre d'entrada exprés disponible

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Els nens de fins a 3 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 12.50 %.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18.25 EUR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec per l'aparcament sense assistència: 8.40 EUR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors

Puntuació nacional

El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.

L’allotjament també es coneix com a

Bastion Hotel Deluxe Amsterdam/Centrum-Noord
Bastion Hotel Amsterdam Noord
Bastion Hotel Noord
Bastion Amsterdam Noord
Bastion Noord
Bastion Deluxe Hotel Amsterdam
Bastion Amsterdam Noord
Bastion Hotel Amsterdam Noord Hotel
Bastion Hotel Amsterdam Noord Amsterdam
Bastion Hotel Amsterdam Noord Hotel Amsterdam

Preguntes freqüents

Bastion Hotel Amsterdam Noord accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Bastion Hotel Amsterdam Noord?

Amb data 24 d’oct. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Bastion Hotel Amsterdam Noord el dia 9 de nov. de 2025 són d'almenys 64,01 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Bastion Hotel Amsterdam Noord?

Hi ha aparcament disponible per 8.40 EUR per dia.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Bastion Hotel Amsterdam Noord?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 05:30.

A quina hora es fa el registre de sortida a Bastion Hotel Amsterdam Noord?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba Bastion Hotel Amsterdam Noord?

Aquest hotel es troba a Amsterdam Nord. A més, tindràs WONDR Experience a 1,5 km i Plaça Dam a 4 km. El Kromhouthal i A'DAM Lookout també són a menys de 3 km. Estació de Noord és a 13 min a peu i Estació de Noorderpark, a 15 min.

Opinions

Opinions: Bastion Hotel Amsterdam Noord

7,4

Bo

7,6

Neteja

6,8

Ubicació

7,8

Personal i servei

7,2

Respecte al medi ambient

7,4

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 190 de 1001 opinions
Puntuació 8: Bo. 451 de 1001 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 237 de 1001 opinions
Puntuació 4: Deficient. 76 de 1001 opinions
Puntuació 2: Horrible. 47 de 1001 opinions

Opinions

4/10, Deficient

YILDIRAY

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leider bettwanzen im Zimmer gehabt, nahe an Supermärkten Albert Heijn und Jumbo, personal freundlich, klimaanlage war teilweise sehr laut so dass schlafen schwierig war, Gänge riechen sehr nach Zigarettenrauch, waschbeken nicht zu gebrauchen um das Gesicht zu waschen
Estada de 3 nits (set. 2025)

8/10, Bo

ernst

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)

8/10, Bo

Melanie

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2025)

8/10, Bo

RENATO

Estada d’1 nit (ag. 2025)

8/10, Bo

Manfred

Estada de 2 nits (ag. 2025)

6/10, Acceptable

Aygül

Què li ha agradat: Personal i servei
.
Estada d’1 nit (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The only think i didnt like was that guests smoke Next to my Window and i can smell the cigarettes and hear their conversation, perhaps at 1:30 am. But i guess is more the guests than the Hotel Itself. The Personal from Hotel was very Kind and warm.
Estada d’1 nit (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

ernst

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Bus verbinding naar pont, centrum stad, op korte loopafstand van hotel
Estada d’1 nit (jul. 2025)

6/10, Acceptable

MARK

Very disappointed no bottled water spotted a mouse in the restaurant last night poor location
Estada de 2 nits (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Magnus

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Slitent hotell. Ligger i et ganske dårlig område. Ingen restauranter eller butikk i umiddelbar nærhet. Forventer mer til denne prisen.
Estada de 2 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Fernando

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nive customer service
Estada de 2 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Henny

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fijn hotel met erg vriendelijk personeel die goed met je meedenken.
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Felix

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
From the moment I arrived until the moment I checked out, the service was absolutely exceptional. Every staff member I interacted with went above and beyond to make my stay memorable. Ricardo, Jayline, Vobina, and Rene were incredibly professional, friendly, and attentive. Each of them brought a warm, welcoming energy that made me feel right at home. A special mention goes to Rene, who truly stood out. He was not only efficient and knowledgeable, but his kindness and genuine care made a lasting impression. He took the time to ensure everything was perfect during my stay, and you could tell he takes great pride in his work. It's rare to come across someone who balances professionalism with such a personal touch, Rene absolutely nailed it. Check-in and check-out were smooth and pleasant, and even the manager made the experience more delightful by warmly greeting me with a smile and engaging conversation. It set the tone from the very beginning, and the great service continued consistently throughout my stay. I honestly can’t wait to return. This team made my trip something special, thank you all for the amazing hospitality!
Estada d’1 nit (juny 2025)

8/10, Bo

Jan

Viatge en parella
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bis auf das Badezimmer, war alles sauber. Nachdem wir es gemeldet haben, wurde es gereinigt. Das Personal ist sehr Nett und man ist schnell beim Bahnhof Noord und somit in der Stadt. Wir hatten kein Frühstück gebucht.
Estada de 3 nits (maig 2025)

6/10, Acceptable

Thomas

Viatge de negocis
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Tammy

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
it is a easy walk to the public transportation. Room is small, but clean. Coffee is excellent,
Estada de 4 nits (abr. 2025)

2/10, Horrible

Evangeline

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
It was far away from everything. Just taxis and very expensive. No food the first day it was awful and you charge more than they did
Estada de 3 nits (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Alexandra

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions

Frühstück schlecht, leicht dreckig, service unfreu

Das hotel war im grosen und ganzen ok. Unter dem Bett war es ganz schön dreckig und unsere Betten und tühle hatten starke Gebrauchsspuren. Mit den angestellten hatten wir nicht viel zu tun. An unserem letzten tag sind wir frühstücken gegangen. Das Frühstück können wir nicht empfehlen. Um 9:30 wurde nichts mehr nachgelegt. Es waren nur noch 3 brötchen da. Die wurst und der käse waren schon angekrustet. Das rüheei war im warhalter angebrannt. Die service Mitarbeiter sagten es wurde nichts neues geben, da das frühstück bald vobei ist... es ging bis 11. Einer der Mitarbeiter hat sich dann noch ein brötchen genommen. Auserdem war das besteck dreckig. Als ich nach einem sauberen löffel fragte wurde ich von kollege zu Kollege geschickt. Dann sagte eine service Mitarbeiterin zu mir das ich den löffel trotzdem benutzen kann. Ich habe darum gebeten einen sauberen zu bekommen. Sie hat ihn dann abgespühlt und danach auf meinen tisch geworfen, schnautzte mich an und teilte mir mit dass es sich dabei wohl "nur um seife" gehandelt hat. Nachdem ich sie bat freundlicher mit mir umzugehen, ging sie zu ihrem Kollegen und beschwerte sich bei diesem über mich. Das fand ich sehr unhöflich und das hat im service nichts zu suchen. Ich würde mir bei meinem nachsten besuch in amsterdam ein anderes hotel suchen.
Estada de 2 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Sabrina, Albufeira

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Since my last stay at this property a couple of years ago, I have to say, what a difference! My last experience wasn't that good but this time it was excellent! The hotel and room were super clean and the staff were very friendly, major improvement!
Estada de 3 nits (abr. 2025)

4/10, Deficient

Melissa

Estada de 3 nits (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Lama

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
It is close to the public transportation, but noisy and not very clean.
Estada de 4 nits (març 2025)

6/10, Acceptable

Lola

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The shower in our room had large amounts of black mold.
Estada de 3 nits (març 2025)

8/10, Bo

Vincent

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Erg vriendelijk personeel. Je voelt je welkom 😊. Accomodatie is wel wat gedateerd. In de gang naar de kamers is gerookt 😖. Ontbijt eenvoudig maar goed. Kamer goed schoon en ruim. Douche nieuw en schoon. Heerlijk. Parkeren voor de deur!
Estada d’1 nit (febr. 2025)

2/10, Horrible

Maira

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (gen. 2025)

8/10, Bo

Joel

Estada d’1 nit (febr. 2025)