Aston City Hotel
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores, molt a prop de Heineken Experience
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Aston City Hotel





Opinions
5,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (small)

Habitació doble (small)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals econòmica, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals econòmica, 2 llits individuals
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (5 persons)

Habitació familiar (5 persons)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica

Habitació doble econòmica
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Hyatt Place Amsterdam Airport
Hoofddorp
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.125 opinions
Preu actual: 84 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Stadhouderskade 68, Amsterdam, 1072 AD
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Blossoms
Hotel Blossoms
- Wifi gratuïta
- Aparcament disponible
- Servei de recepció obert les 24 hores
- Microones
7.0 de 10, Bé, 791 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de danys de 50 EUR per estada
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 12.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 7 EUR per hora.
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
- Preu del servei de neteja: 10 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
L'edat mínima per fer l'entrada durant les vacances de primavera és de 18 anys
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
The credit card used to book the reservation must be presented at the time of check-in. If not possible, guests must provide written authorization and a signature from the cardholder, as well as a photocopy of the credit card.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
En aquest allotjament no se serveix alcohol
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Aston City Hotel Amsterdam
Hotel Paganini Amsterdam
Paganini Amsterdam
Paganini Hotel
Aston City Amsterdam
Aston City Hotel Hotel
Aston City Hotel Amsterdam
Aston City Hotel Hotel Amsterdam
Preguntes freqüents
Opinions: Aston City Hotel
Opinions
5,8
5,8/10
Neteja
6,6/10
Personal i servei
5,2/10
Comoditats
5,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Micaela
6 d’ag. de 2025
Micaela
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Francesco
Viatge en grup
11 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Francesco
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Tali
2 de jul. de 2025
Tali
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Alexandra
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexandra
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Emma
Viatge en grup
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Emma
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Emanuel
6 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emanuel
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ville
5 de maig de 2025
Ville
Estada de 3 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Staffan
Viatge en grup
22 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Staffan
Estada de 3 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
finleigh corbus
19 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
finleigh corbus
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Algil
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Algil
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Jan Olof
Viatge en grup
17 d’abr. de 2025
Jan Olof
Estada de 4 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Nolane
13 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très mauvaise expérience, à fuir !



Nolane
Estada de 6 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Mohamed Osman
8 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bilderna stämmer inte i verkligheten
Mohamed Osman
Estada de 5 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
7 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Navjot Rai
3 d’abr. de 2025
Navjot Rai
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Sandra
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Great location, mattress could be better
Sandra
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Eyuphan
Viatge en grup
30 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terrible hotel
Eyuphan
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Emmy
28 de març de 2025
Emmy
Estada de 2 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Farihal
Viatge en grup
26 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Farihal
Estada de 2 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Dannii
Viatge en grup
23 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dannii
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Diogo
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Diogo
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Hannah
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hannah
Estada de 3 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Juliette
Viatge en grup
17 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juliette
Estada de 3 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Sine
17 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Better than expected, but still bad
Sine
Estada de 4 nits (març 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets