Ambassade Hotel
Hotel de luxe a Amsterdam amb servei complet de spa i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ambassade Hotel





Serveis populars
El preu actual és de 241 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, vistes al canal

Habitació doble superior, vistes al canal
10,0 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Suite Grand, vistes al canal

Suite Grand, vistes al canal
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, vistes al canal

Habitació doble Deluxe, vistes al canal
9,8 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
9,6 sobre 10
Magnífic
(23 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació triple clàssica

Habitació triple clàssica
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Dúplex superior, vistes al canal

Dúplex superior, vistes al canal
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
També et pot agradar

Leonardo Hotel Amsterdam Leidse Square
Barri dels Museus
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Bar
8.8 de 10, Excel·lent, 734 opinions
Preu actual: 132 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Herengracht 341, Amsterdam, 1016 AZ
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Hoxton, Amsterdam
The Hoxton, Amsterdam
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 1.000 opinions
Preu actual: 229 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 12.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 27.5 EUR per adult i 27.5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 120 EUR per vehicle (2 persones com a màxim).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 55.00 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 60.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Ambassade
Ambassade Amsterdam
Ambassade Hotel
Ambassade Hotel Amsterdam
Hotel Ambassade
Ambassade Hotel Hotel
Ambassade Hotel Amsterdam
Ambassade Hotel Hotel Amsterdam
Preguntes freqüents
Opinions: Ambassade Hotel
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Lisa
Viatge en família
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisa
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
danene
Viatge en parella
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
danene
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
DAVID
Viatge en família
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
DAVID
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
MICHAEL, Vauxhall
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MICHAEL
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Hajrudin
30 de maig de 2025
Hajrudin
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Suzanne, Menlo Park
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Suzanne
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Betsy
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Betsy
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher I
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pure class



Christopher I
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Phil
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Will return
Phil
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jee
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jee
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Charles
Viatge en parella
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Ran
20 de març de 2025
Ran
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Geoff
14 de març de 2025
Geoff
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jesper
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jesper
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (març 2025)
8/10, Bo
LUIS IGNACIO
Viatge en família
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUIS IGNACIO
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adam
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Canal hotel

Adam
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shelby
Viatge en parella
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shelby
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Virginia, Oakland
Viatge en família
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Virginia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marnie
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marnie
Estada de 5 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Matthieu
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très beau séjour
Matthieu
Estada de 2 nits (gen. 2025)