Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Hong Kong Inn





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Llençols de cotó egipci
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Llençols de cotó egipci
Luxury Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hotel Lane, Opp. Country Inn Hotel, Near Railway Station,Queens Road, Amritsar, Punjab, 143001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ramada Encore by Wyndham Amritsar Airport
Ramada Encore by Wyndham Amritsar Airport
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 78 opinions
Preu actual: 36 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 200 INR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1000 INR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 600.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hong Kong Amritsar
Hotel Hong Kong Inn
Hotel Hong Kong Inn Amritsar
Hotel Hong Kong Inn Hotel
Hotel Hong Kong Inn Amritsar
Hotel Hong Kong Inn Hotel Amritsar
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Hong Kong Inn
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Simon
18 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Basic and cheap
Simon
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nirender
Viatge en parella, Viatge de negocis, Viatge en família
8 de nov. de 2024
Nirender
Estada de 7 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Dhawal
22 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dhawal
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Hiromichi
Viatge en família
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Hiromichi
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Rupinder
6 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rupinder
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Tara
1 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Tara
Estada de 3 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
Ganesan
Viatge en família
25 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ganesan
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Sarwan Singh
5 de març de 2024
Sarwan Singh
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
SEEMA, Woodbridge
18 de des. de 2023
SEEMA
Estada de 2 nits (des. 2023)
4/10, Deficient
Yagneshkumar
Viatge en família
23 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yagneshkumar
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Bhavesh
Viatge en família
18 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Bhavesh
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Jatin, New delhi
Viatge de negocis
30 de set. de 2020
Jatin
Estada de 4 nits (set. 2020)
6/10, Acceptable
Anupam
Viatge en família
10 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Anupam
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
19 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Vijay
9 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good one
Vijay
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Aman
Viatge de negocis, Viatge en grup
8 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Aman
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Ciara
7 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ciara
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
centrally located neat & clean basic hotel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
prabha, Bellevue WA
20 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
prabha
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Hariharan, Pune
1 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hariharan
Estada d’1 nit (abr. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
in der Stadt, sehr viele Möglichkeiten für Essen
Viatger verificat
Estada de 11 nits (abr. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 d’abr. de 2018
Average Hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Nice, simple hotel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2018)