Saray Hotel

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Amman amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Saray Hotel

Interior
Habitació prèmium | Caixa forta a l'habitació i planxa i posts de planxar
Recepció
Vestíbul
Habitació prèmium | Caixa forta a l'habitació i planxa i posts de planxar

Opinions

7,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar inclòs
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aparcament inclòs
  • Aire condicionat

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació doble o amb dos llits individuals

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 2 llits individuals

Habitació individual

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual

Habitació prèmium

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació triple

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
  • Capacitat per a 3
  • 3 llits individuals

Habitació familiar

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
  • Capacitat per a 5
  • 1 llit de matrimoni gran i 2 llits individuals

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
amman, Amman

Què hi ha als voltants

  • Carrer Arc de Sant Martí - 5 minuts a peu - 0.5 km
  • Teatre Romà d'Amman - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • Ciutadella d'Amman - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • Centre Comercial Al Abdali - 3 minuts en cotxe - 3.4 km
  • Bulevard Abdali - 3 minuts en cotxe - 3.4 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport Internacional d'Amman-Reina Alia (AMM): a 39 min en cotxe

Restaurants

  • ‪سفرة - ‬13 minuts a peu
  • ‪مطعم هاشم - ‬9 minuts a peu
  • ‪Books@cafe - ‬11 minuts a peu
  • ‪12:12 the mid coffeehouse - ‬10 minuts a peu
  • ‪Harem Al-Sultan | حريم السلطان - ‬13 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Saray Hotel

Hotel a prop de Centre Comercial Al Abdali
Saray Hotel ofereix comoditats com ara un esmorzar d'estil bufet gratuït i serveis de tintoreria o bugaderia. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Ascensor, porter o grum i servei de recepció obert les 24 hores
  • Allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
Les 54 habitacions ofereixen avantatges com ara servei d'habitacions les 24 hores i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Llits addicionals (de pagament) i bressols gratuïts
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Cafeteres/teteres, calefacció i servei de neteja

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible de dilluns a divendres de 06:30 a 10:00

Per a famílies

  • Bressol a l'habitació
  • Llit addicional (recàrrec)

Comoditats

  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Es proporcionen llençols
  • Llit addicional (recàrrec)

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Sabatilles

Entreteniment

  • Televisor LED

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Calefacció
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 12 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 10 JOD per nit
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel llit addicional: 10 JOD per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

L’allotjament també es coneix com a

Saray Hotel Amman
Saray Amman
Saray Hotel Hotel
Saray Hotel Amman
Saray Hotel Hotel Amman

Preguntes freqüents

Saray Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Saray Hotel?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Saray Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Saray Hotel?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Saray Hotel?

Aquest hotel es troba a Al Madinah i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Museu de Jordània, Carrer Arc de Sant Martí i Mesquita del Rei Hussein. Soc Jara i Residència del Duc de Mukhyber també són a menys de 15 min.

Opinions

Opinions: Saray Hotel

7,6

Bo

7,6

Neteja

10

Ubicació

8,0

Personal i servei

7,2

Respecte al medi ambient

7,4

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 14 de 36 opinions
Puntuació 8: Bo. 9 de 36 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 7 de 36 opinions
Puntuació 4: Deficient. 2 de 36 opinions
Puntuació 2: Horrible. 4 de 36 opinions

Opinions

8/10, Bo

Adel

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)

8/10, Bo

Emine

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ein sehr tolles Hotel. Passt den Preis gut essen war gut. Das Hotel war sehr sauber und das Personal wär sehr sehr lieb.
Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Mustafa

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Its my second time and i love it
Estada d’1 nit (nov. 2024)

6/10, Acceptable

Ken

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Stay was fine
Estada d’1 nit (set. 2024)

10/10, Excel·lent

Joseph

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (juny 2024)

10/10, Excel·lent

Mustafa

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
I like it for the price it's very good
Estada d’1 nit (jul. 2024)

2/10, Horrible

MAHMOUD

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
NOT CLEAN
Estada d’1 nit (maig 2024)

6/10, Acceptable

Basel

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2024)

6/10, Acceptable

aadil

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
the property was nice, clean; staff were nice and helpful. I felt just some small things let it down, like you needed 2 remotes to operate the tv and its confusing as they conflict with one another. they advertised 24 room service but had hardly anything on the menu, i had to ask what they had and i think it was 3 small dishes out of the entire menu selection which was disappointing. also breakfast was really poor - no options or choices, just a small basket with hummus, cheese, omelette, a little salad, some form of tomato sauce with tea or coffee only and the shower took a while to become warm/hot the location a number of restaurants - takeaway nearby in the area which was fine. i would recommend the hotel but hope the hotel address these little issues as it improve the stay ans comfort of many.
Estada de 2 nits (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

Jose

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

A good stay in Amman!

The hotel is not on the center of the city but it is very comfortable. I like the breakfast, the room was nice and clean. You will need transportation to go to the main attractions of the city but the hotel is worthy.
Estada de 2 nits (març 2023)

10/10, Excel·lent

Jose

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2023)

2/10, Horrible

Arnaud

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
This property appeared on the app as in the middle of downtown (still does even after checkout). It is NOT, 10km away from it. They gave me a single room, which was the saddest thing I'd ever see, with an actual single bed like when I was 8 years old with sheets so worn they felt like sandpaper. There wasn't a single towel in the room, the carpet was gross, staff not helpful, wouldn't answer the phone. Tiniest shower you'll ever see, barely room to move about.

10/10, Excel·lent

Joseph

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
We stayed for 12 days, we have a very good experience. With a cafe and restaurant inside the hotel. Highly recommended.
Estada de 12 nits (jul. 2022)

8/10, Bo

Jeffery

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Saray Hotel was quiet and staff friendly with the morning breakfast being a highlight. Location on an extremely busy road made it tough to go to the local shops across from it. Also the entire process of cancellation for another night not needed was less than pleasant. It took my Jordanian friend to actually resolve it. They need a way on the webpage to do this.
Estada de 4 nits (jul. 2022)

10/10, Excel·lent

Alan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

A good hotel.

The first room I was given wasnt clean however they immediately moved me to a great room that was clean and had a good view of the city. The hotel staff were excellent and tried to help when needed. The hotel itself is in a good area with lots of American restaurants and the hotel itself has good interior facilities. All in all I would stay again at the hotel but it is some distance from the old town when hotels.com listed it as being close to the Roman theater, when in fact it will cost you around 8 JD to get to the theater but this is not the hotel's fault.
Estada de 2 nits (juny 2022)

10/10, Excel·lent

Suzan

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clean nice place , extremely friendly people the best location ever , 6 days there loved every night there , good price too
Estada de 5 nits (maig 2022)

8/10, Bo

Dominique

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2022)

6/10, Acceptable

AWAD

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Great Staff at Saray hotel west Amman Jordan

Perfect location to my destination, furniture need to improvement and others facilities required for maintenance
Estada d’1 nit (febr. 2022)

6/10, Acceptable

Mohammed

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (maig 2021)

8/10, Bo

Dimos

Viatge en grup
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
It's a nice hotel, with fabulous breakfast. Very convenient place.
Estada de 3 nits (gen. 2020)

8/10, Bo

KISHA

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
The variety of shops and restaurants in walking distance was a huge plus.
Estada d’1 nit (des. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

部屋が寒い

エレベーター、ロビーが寒過ぎて部屋も暖房が効くまでコートを着てましたが、全然暖まらないので数時間着てました。掃除が行き届いてないし、2泊したけど部屋の掃除、タオルの交換は言わないとしてもらえなかったです。シャワーもぬるま湯しかでず、部屋も寒いままなので真冬に凍えるかと思いました。
Estada de 2 nits (des. 2019)

4/10, Deficient

Mazhar, Amman jordan

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
My booking varied from online reservation and when asked staff they were relentless in verifying and/or amend it!!! Wifi was down for almost 1 day! Beds were v small (less than standard type) and that is not shown properly in pics nor highlighted! As for the hotel itself it is v nice and clean
Estada de 2 nits (des. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Atención al cliente muy buena, las instalaciones se ven mejor en las fotos que en la realidad.
Estada d’1 nit (nov. 2019)

4/10, Deficient

Katherine

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Can anything else go wrong?

After a wonderful week in Jordan we arrived in Amman at the Saray Hotel. When we got to our room whatever could go wrong did go wrong. A lamp was broken, the television didn't work, the phone had no cord connecting it to the system, there were no towels in the bath, the air conditioning did not work and there was broken glass in the rug. This took multiple calls to the front desk and numerous visits by staff to the room to attend to all of this. I can't help wonder why they didn't offer us another room. Perhaps our mistake to prepay for accommodations when making the reservation. Won't do that again!
Estada de 2 nits (nov. 2019)