Galeria de fotos de l’allotjament Leerhotel Het Klooster





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador portàtil
Llençols de cotó egipci
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
8,8 sobre 10
Excel·lent
(14 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador portàtil
Llençols de cotó egipci
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Daam Fockemalaan 10, Amersfoort, UT, 3818KG
Sobre aquest allotjament
Leerhotel Het Klooster
Allotjaments similars

Mercure City Amersfoort Centre Hotel
Mercure City Amersfoort Centre Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 735 opinions
Preu actual: 103 €
taxes i impostos inclosos
5 d’oct. - 6 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.60 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 47.5 EUR per nit.
- Sopar a l'allotjament: 37.50 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
Preguntes freqüents
Opinions: Leerhotel Het Klooster
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark, Halifax
Viatge en parella
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yvonne
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yvonne
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Erik
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erik
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yvonne
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Yvonne
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Morgan
5 d’abr. de 2025
Morgan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Michiel
31 de març de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michiel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tine
Viatge en família
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tine
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dion
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dion
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jitske
Viatge en parella
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jitske
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Micha
Viatge de negocis
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel
Micha
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Kamaldjit S.
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kan beter.
Kamaldjit S.
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Nel
Viatge en família
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Danny
16 de des. de 2024
Danny
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Monique
Viatge de negocis
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Monique
Estada d’1 nit (des. 2024)