Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bastion Hotel Amersfoort





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 78 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Habitació quàdruple Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals
9,2 sobre 10
Fantàstic
(11 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació doble júnior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble júnior, 1 llit de matrimoni gran
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Cafetera exprés
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

De Windturbine, Amersfoort, UT, 3815 VV
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.60 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 18.25 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
Preguntes freqüents
Opinions: Bastion Hotel Amersfoort
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Jan
Viatge en parella
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gijsbertus
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gijsbertus
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Clarinda
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clarinda
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Graham
9 de maig de 2025
Graham
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Adrian
Viatge en grup
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adrian
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Hans
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hans
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Gilles
18 d ’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gilles
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
jos
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
jos
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexander
11 de març de 2025
Alexander
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ed
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ed
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Raf
Viatge de negocis
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Raf
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Alexander
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Alexander
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Alessandro
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alessandro
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Monique
Viatge de negocis
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Monique
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Frank
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Keurig hotel
Frank
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
John, Heeten
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Jan Mørup
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan Mørup
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
John, Heeten
Viatge en parella
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ajjar
23 de nov. de 2024
Ajjar
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Jimmy
Viatge de negocis
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jimmy
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Pieter
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pieter
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Pieter
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pieter
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Thomas
26 de set. de 2024
Thomas
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (set. 2024)