Devlet yolu Alti Mevki 10.SK NO 2 / 40, Çavusçiftligiköyü, Altinova, Yalova, 77702
Què hi ha als voltants
Centre de Gebze - 17 minuts en cotxe - 22.7 km
Terminal de Ferris de Yalova - 20 minuts en cotxe - 21.8 km
Castell d'Eskihisar - 22 minuts en cotxe - 27.9 km
Yalova Aqualand - 23 minuts en cotxe - 25.0 km
Zoo i Parc Botànic Faruk Yalcin - 24 minuts en cotxe - 29.7 km
Com moure’s per la zona
Estació de Hereke: 22 min en cotxe
Aeroport Internacional d'Istanbul-Sabiha Gökçen (SAW): a 32 min en cotxe
Restaurants
Menemenci Alaattin - 5 minuts en cotxe
Gloria Jean’S - 16 minuts en cotxe
Çavuş Çiftliği Köy Kahvesi - 5 minuts en cotxe
İstanbul Cafe Bistro - 8 minuts a peu
Keyf-i Seyir - 7 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
Marinn Deluxe Hotel
Aspectes destacats de l'allotjament
T'esperen una terrassa, biblioteca i servei de bugaderia i tintoreria a Marinn Deluxe Hotel. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un centre de negocis i un restaurant a la teva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
Registre de sortida exprés, registre d'entrada exprés i caixa forta a la recepció
Magatzem d'equipatge, sala de recepcions i ascensor
Característiques de l'habitació
Totes 52 habitacions tenen comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i espais de treball aptes per a portàtils, així com altres detalls, per exemple, aire condicionat i sales d'estar independents.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
Roba de llit hipoal·lergògena i llençols de cotó egipci
Banys que ofereixen banyeres o dutxes i articles de tocador gratuïts
Televisors LCD amb canals prèmium
Armaris robers o de rebost, sales d'estar independents i bullidores elèctriques
Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts
Aparcament i opcions de transport
Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
Menjar i beguda
Bar o cafeteria
Un restaurant
Activitats
Biblioteca
Televisor en espais comuns
Per a famílies
Bar o cafeteria
Bugaderia
Habitacions insonoritzades
Comoditats
Bugaderia
Caixa forta a la recepció
Magatzem d'equipatge
Màquina expenedora
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Atenció multilingüe
Porter o grum
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de neteja (diari)
Serveis empresarials
Centre de negocis
Exterior
Terrassa
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Ascensor
Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
Recepció accessible en cadira de rodes
Més serveis
1 edifici
1 planta
Mosquiteres
Sala de recepcions
Zones designades per a fumadors
Serveis de l’habitació
Dormitori
Cortines opaques
Llençols de cotó egipci
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Banyera o dutxa
Barnussos
Paper higiènic
Sabatilles
Sabó
Tovalloles
Xampú
Entreteniment
Televisor LCD amb canals per satèl·lit prèmium
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Cafetera i tetera
Servei d'habitacions
Altres
Aire condicionat (control de la temperatura)
Caixa forta
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Habitacions insonoritzades
Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
Sala d'estar independent
Telèfon
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
Registre d'entrada sense contacte
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 2022-77-0077
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Marinn Deluxe Hotel Hotel
Marinn Deluxe Hotel Altinova
Marinn Deluxe Hotel Hotel Altinova
Preguntes freqüents
Marinn Deluxe Hotel accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Marinn Deluxe Hotel?
L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Marinn Deluxe Hotel?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00.
A quina hora es fa el registre de sortida a Marinn Deluxe Hotel?
Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).
Opinions: Marinn Deluxe Hotel
Opinions
6,4
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 1 de 8 opinions
10-Excel·lent
1
Puntuació 8: Bo. 3 de 8 opinions
8-Bo
3
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 8 opinions
6-Acceptable
1
Puntuació 4: Deficient. 2 de 8 opinions
4-Deficient
2
Puntuació 2: Horrible. 1 de 8 opinions
2-Horrible
1
6,6/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4/10, Deficient
Kristian
29 de maig de 2023
Kristian
Estada de 6 nits (maig 2023)
6/10, Acceptable
Antti
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Antti
Estada de 3 nits (abr. 2023)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
11 de juny de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terrible
Our stay at the hotel was terrible. It rained in the evening and it turned out that even with the window closed, the room flooded. Frankly the hotel is not good and I do not recommend it to anyone.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Yagiz
Viatge de negocis
7 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yagiz
Estada d’1 nit (febr. 2022)
4/10, Deficient
ibrahim
Viatge de negocis
14 de des. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gece 12 de otele giriş yaptım ve sabah 07 de çıktım. Otelda diğer odalardan gelen kavga ve müzik sesinden uyuyamadım. Odalar da gayet pis. Sıcak su problemli. Tipik kamyoncu oteli. Pişman oldum kaldığıma
ibrahim
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Hasan
5 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hasan
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
SADIK
Viatge de negocis
4 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SADIK
Estada de 3 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Mustafa
Viatge en família
1 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació