Aksunkar Hotel
Hotel a Almaty amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Aksunkar Hotel





Opinions
6,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, bany compartit

Habitació triple estàndard, bany compartit
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Dormitoris
Un assecador de cabells
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals econòmica, bany compartit

Habitació amb dos llits individuals econòmica, bany compartit
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Dormitoris
Un assecador de cabells
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, bany compartit

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, bany compartit
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Dormitoris
Un assecador de cabells
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Sala d'estar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Zakarpatskaya Street 1B, Almaty, 050039
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hostel O2
Hostel O2
- Wifi gratuïta
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
9.0 de 10, Fantàstic, 2 opinions
Preu actual: 15 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 800 i 1000 KZT per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 2000 KZT per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
L’allotjament també es coneix com a
Aksunkar Hotel Hotel
Aksunkar Hotel Almaty
Aksunkar Hotel Hotel Almaty
Preguntes freqüents
Opinions: Aksunkar Hotel
Opinions
6,4
6,2/10
Neteja
6,6/10
Personal i servei
5,6/10
Comoditats
5,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
WAI TONG
Viatge en família
8 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clean room, good to spend one night


WAI TONG
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Vicki
3 d’oct. de 2023
Vicki
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
KUNXIANG, Luoyang
3 d’oct. de 2023
KUNXIANG
Estada d’1 nit (oct. 2023)
2/10, Horrible
RIAZY AULIA RAMADHAN
26 de set. de 2023
RIAZY AULIA RAMADHAN
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Ryuta
14 de set. de 2023
Ryuta
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Chalida
3 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chalida
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Willie
3 de set. de 2023
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Willie
Estada d’1 nit (ag. 2023)
4/10, Deficient
Yuko
30 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuko
Estada d’1 nit (ag. 2023)
2/10, Horrible
JACOB
30 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JACOB
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Nadezhda
16 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Nadezhda
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Taras
16 d’oct. de 2021
Taras
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Baiel
Viatge de negocis
17 de set. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Baiel
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
IL
Viatge de negocis
19 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
잠만 자기에는 나쁘지 않음
IL
Estada d’1 nit (des. 2019)
2/10, Horrible
Raushan
1 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Raushan
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
21 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Say
9 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Say
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Rustam
20 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
One night stay good
Rustam
Estada d’1 nit (oct. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
15 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Strange explanations
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Uma Prakash
11 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Uma Prakash
Estada d’1 nit (oct. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en grup
10 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en grup
13 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
4/10, Deficient
Ronald
10 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronald
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
23 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)