Boulevard Ben Youcef Benkhedda, Hydra, Algiers, 16000
Què hi ha als voltants
Parc d'Atraccions Ben Aknoun - 5 minuts a peu - 0.5 km
Zoo de Ben Aknoun - 3 minuts en cotxe - 1.8 km
Ambaixada dels EUA a Algèria - 3 minuts en cotxe - 2.9 km
Oficina Central de Correus d'Alger - 7 minuts en cotxe - 6.4 km
Gran Mesquita d'Alger - 8 minuts en cotxe - 7.9 km
Com moure’s per la zona
Agha Station: 25 min en cotxe
Les Fusillés: 6 min en cotxe
Aeroport d'Alger-Houari Boumédiène (ALG): a 18 min en cotxe
Restaurants
Via Veneto - 5 minuts a peu
Havana - 15 minuts a peu
California Cáfe - 16 minuts a peu
La Terrasse - 6 minuts a peu
Coffee Shop - 11 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Hotel Hydra
Hotel a Hydra
Un esmorzar d'estil bufet gratuït, un detall de benvinguda gentilesa de la direcció i una bugaderia són només algunes de les comoditats que ofereix Hotel Hydra. El restaurant de les instal·lacions ofereix dinars i sopars. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
Aparcament sense assistència gratis
Serveis per a casaments, sala de banquets i servei de recepció obert les 24 hores
Allotjament lliure de fum, magatzem d'equipatge i sales de reunions
Característiques de l'habitació
Les 100 habitacions ofereixen comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
Banys que ofereixen articles de tocador de disseny i dutxes
Televisors de 28 polzades amb canals per satèl·lit
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
Menjar i beguda
Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible cada dia de 06:00 a 11:00
Detall gratuït de benvinguda per part de la direcció
Un restaurant
Per a famílies
Bugaderia
Comoditats
Bugaderia
Magatzem d'equipatge
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Servei de neteja (diari)
Serveis per a casaments
Serveis empresarials
Sales de reunions
Més serveis
1 edifici
6 plantes
Allotjament lliure de fum
Sala de banquets
Serveis de l’habitació
Dormitori
Roba de llit d'alta qualitat
Bany
Articles de tocador de disseny
Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
Bany privat
Dutxa
Tovalloles
Entreteniment
Televisor de 28 polzades amb canals per satèl·lit
Menjar i beguda
Minibar
Servei d'habitacions limitat
Altres
Aire condicionat (control de la temperatura)
Caixa forta
Escriptori
Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
Telèfon
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 12:30. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia ni de servei.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
Taxa municipal: 300.00 DZD per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Hydra Hotel
Hotel Hydra Algiers
Hydra Algiers
Hotel Hydra Algiers
Hotel Hydra Hotel Algiers
Preguntes freqüents
Hotel Hydra accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Hotel Hydra?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Hydra?
Hora d'inici del registre d'entrada: 12:30. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Hydra?
Registre de sortida: migdia.
Opinions: Hotel Hydra
Opinions
6,6
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 10 de 88 opinions
10-Excel·lent
10
Puntuació 8: Bo. 24 de 88 opinions
8-Bo
24
Puntuació 6: Acceptable. 33 de 88 opinions
6-Acceptable
33
Puntuació 4: Deficient. 19 de 88 opinions
4-Deficient
19
Puntuació 2: Horrible. 2 de 88 opinions
2-Horrible
2
6,8/10
Neteja
6,4/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
6,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8/10, Bo
Nadia
25 d’abr. de 2025
Nadia
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Farida
26 de maig de 2024
Farida
Estada de 4 nits (maig 2024)
4/10, Deficient
zayneb
23 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
zayneb
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
juyoung
Viatge en grup
18 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
juyoung
Estada de 4 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Samir
11 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel propre et calme
Samir
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Bourzama
8 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bourzama
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2022)
4/10, Deficient
ghilas
19 de febr. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
So expensive for its simple quality
ghilas
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Corinne
13 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Franchement rien à dire , que du positif personnel compétents et a l'écoute des clients, vene nombreux vous ne serait pas déçu
Corinne
Estada de 7 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Très bon hôtel simple et fonctionnel
Très propre, chambre très grande.
Seul bémol :le petit déjeuner,pas.grand chose de proposé,produit premier prix...
Viatger verificat
Estada de 6 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Momar
6 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Momar
Estada de 4 nits (maig 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en família
21 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Domage des sacs poubelle devant l etablissement tout au long du sejour , sanitaires et douches pas propres .
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de març de 2019
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de març de 2019
Viatger verificat
Estada de 8 nits (febr. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
2 de març de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
W tym hotelu okradziono nas, po zgłoszeniu dyrekcja nie zareagowała, próbowała nam wmówić, że pewnie zgubiliśmy rzeczy (kilka rzeczy) musielibyśmy gubić codziennie.
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de gen. de 2019
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de des. de 2018
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
30 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
This is an old, beat up hotel. Most everything in the place is pretty much on it's last leg. Furniture and sheets should have been replaced years ago.
This is not a neighborhood u want to be in as a tourist. There is nothing to see here. This area is mostly an expat area with bunch of shopping, some restaurants, etc but offers nothing interesting.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Alisson
12 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alisson
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
MOUNIR
4 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mission reussie
Sejour agreable comme attendu. personnel sympathique et serviable. nourriture propre et intéressante. chambres propres avec un excellent service d'entretien. accessible et bien desservi par des taxis.
MOUNIR
Estada de 14 nits (jul. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
15 de jul. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Décevant
Décevant car la base de l’hôtel est bonne .
Un petit cours de savoir recevoir au personnel serait un plus .
Le seul qui m’a sourit et demander si je manquais de quelque chose c’est le cuisinier.
Avec quelques petits détails c’est hôtel sera top dommage
Mais je conseille cet hôtel.
J’ai mis décevant à la propreté de la chambre car le tapis de douche et la descente de lit m’ont été enlevé après la première nuit et plus jamais remis,le petit déjeuner pas de beurre!! Impardonnable une espèce de margarine huileuse beurk.
Viatger verificat
Estada de 7 nits (jul. 2018)
2/10, Horrible
Abdessalem
1 de març de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
I was very disappointed as I booked and paid online for a suite but they gave me a room and they did refund me for the difference in price. They said that I have to get the refund online
Abdessalem
Estada d’1 nit (febr. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
20 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Prozor hotelske sobe zaklonjen zidom
Viatger verificat
6/10, Acceptable
anders
1 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Simple but functional
A functional but simple hotel wxa good locaton
anders
8/10, Bo
Avin
15 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació