Hotel de la Poste
Hotel a Alger amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel de la Poste





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple familiar

Habitació triple familiar
El més destacat
Dormitoris
Escriptori
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Dormitoris
Escriptori
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Dormitoris
Escriptori
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Dormitoris
Escriptori
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

06 rue azzouz ben bachir Alger centre, 06, Algiers, 16000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hôtel Suisse
Hôtel Suisse
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.8 de 10, Bé, 40 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.34 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: 92318441
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel de la Poste Hotel
Hotel de la Poste Algiers
Hotel de la Poste Hotel Algiers
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel de la Poste
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de nov. de 2023
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
KHELIFAOUI
Viatge en família
21 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




KHELIFAOUI
Estada de 14 nits (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Malika
Viatge en família
16 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel médiocre
Malika
Estada de 3 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Hamel
Viatge en família
10 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon séjour
Hamel
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Nebila
6 d’ag. de 2023
Nebila
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Youcef
3 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Youcef
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Marwan
2 d’ag. de 2023
Marwan
Estada d’1 nit (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Mohammed
Viatge en família
26 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mohammed
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Mohamed
20 de jul. de 2023
Mohamed
Estada de 2 nits (jul. 2023)
6/10, Acceptable
Franck
Viatge en família
19 de jul. de 2023
Pas top
Franck
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Djalil
18 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Djalil
Estada de 3 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Michelle
Viatge en grup
15 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michelle
Estada de 4 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Ben youcef
11 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ben youcef
Estada de 3 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Abdel
5 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Merci à Hotel de la Poste et son personnel 💫
Abdel
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
smoun
3 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel familiale
smoun
Estada de 5 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Karim
2 de juny de 2023
Karim
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Kamel, paris
1 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kamel
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Cheick Oumar
18 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Je recommande cet établissement 1000 fois ⭐️⭐️⭐️⭐️
Cheick Oumar
Estada de 7 nits (maig 2023)
4/10, Deficient
Harrison
Viatge de negocis
13 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Harrison
Estada de 3 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Patrick, London
8 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick
10/10, Excel·lent
Mariel
18 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Les belles surprises d’un voyage en solo
Mariel
Estada de 4 nits (abr. 2023)