Hotel Aurelia
Hotel amb una sauna i a prop de l'atractiu següent: Camí del Vall del Neckar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Aurelia





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial, no fumadors, zona de pati

Habitació empresarial, no fumadors, zona de pati
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Cortines opaques
Bany privat
Terra tèrmic (bany)
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Cortines opaques
Bany privat
Terra tèrmic (bany)
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 dormitori, balcó

Habitació Deluxe, 1 dormitori, balcó
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Cortines opaques
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hauptstraße 11-13, Aldingen, 78554
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Central Hotel
Central Hotel
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Gimnàs
- Aparcament disponible
9.6 de 10, Excepcional, 171 opinions
Preu actual: 99 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 17.00 EUR per adult i 12.00 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 6.00 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 15.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament utilitza energia solar.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Aurelia Aldingen
Aurelia Aldingen
Hotel Aurelia Hotel
Hotel Aurelia Aldingen
Hotel Aurelia Hotel Aldingen
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Aurelia
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Enric
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enric
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Michele
Viatge en parella, Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michele
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuqiang
7 de febr. de 2025
Yuqiang
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge de negocis
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutes Hotel
Martin
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Javier
Viatge de negocis
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Javier
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Javier
Viatge de negocis
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Javier
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
31 d’ag. de 2024
Michael
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Margot
Viatge de negocis
30 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Margot
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Sven
Viatge de negocis
1 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sven
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Mattias
11 de jul. de 2024
Mattias
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Meg
Viatge de negocis
16 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice environment


Meg
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Yeongseop
12 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yeongseop
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Rafea
Viatge de negocis, Viatge en grup
10 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rafea
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Mariana
Viatge en família amb nens petits
6 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mariana
Estada de 10 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas, Cleveland
Viatge en parella, Viatge de negocis
17 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
gafir
Viatge de negocis
8 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gafir
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Toller Aufenthalt
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Nishiki
Viatge de negocis
16 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nishiki
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge de negocis
16 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada de 4 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Stefan
Viatge de negocis
2 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Komfortabel und schön
Stefan
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Clément
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clément
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Clément
Viatge de negocis
16 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clément
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Javier
Viatge de negocis
18 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Javier
Estada de 2 nits (març 2023)