Hotel San Jorge
Hotel a Alcalá de los Gazules amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel San Jorge





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Pico del Campo s/n, Alcala de los Gazules, Cádiz, 11180
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Posada Alegria
Posada Alegria
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
8.6 de 10, Excel·lent, 4 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 5 EUR per adult i 5 EUR per nen (preu aproximat).
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, llits addicionals o aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Número de registre de l’allotjament: H/CA/00722
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel San Jorge Alcala de los Gazules
Hotel San Jorge Alcala de los Gazules
Hotel Hotel San Jorge Alcala de los Gazules
Alcala de los Gazules Hotel San Jorge Hotel
San Jorge Alcala de los Gazules
San Jorge
Hotel Hotel San Jorge
San Jorge Alcala Los Gazules
Hotel San Jorge Hotel
Hotel San Jorge Alcala de los Gazules
Hotel San Jorge Hotel Alcala de los Gazules
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel San Jorge
Opinions
8,0
Molt bo
8,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Gary
Viatge en família
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gary
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
David
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
David
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
jordi
Viatge en grup
9 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NO VOLVEREMOS JAMÁS
jordi
Estada de 2 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Ameena
28 de jul. de 2024
Ameena
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
María Belén
Viatge en família
25 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
María Belén
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
María Belén
Viatge en família
29 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
María Belén
Estada de 3 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Alberto
Viatge en família
16 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alberto
Estada de 5 nits (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Rui
22 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Un hôtel à l’ancienne.
Rui
Estada d’1 nit (jul. 2023)
2/10, Horrible
Laila
5 de juny de 2023
Laila
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
rosa marina
Viatge en família
10 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
rosa marina
Estada de 3 nits (gen. 2023)
6/10, Acceptable
Laoud
4 d’ag. de 2022
Laoud
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
José Manuel
5 de jul. de 2022
José Manuel
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
10 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
El Hotel esta Bien SIN RECEPCION"
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Emilio
Viatge en grup
25 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Emilio
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Alberto
Viatge en família
22 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alberto
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
16 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
ARTUR
26 de des. de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
PARQUE NATURAL ALCORNOCALES
ARTUR
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Yves
5 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yves
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Yves
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yves
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Maria Florinda
Viatge en família
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Maria Florinda
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
isabel
18 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Solo una
isabel
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 5 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
jose ramon
11 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Una estancia placentera
jose ramon
Estada de 5 nits (juny 2019)
6/10, Acceptable
Alberto Daniel
11 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alberto Daniel
Estada d’1 nit (juny 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets