Palms Lily Hotel Suites
Hotel a Al-Hofuf amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Palms Lily Hotel Suites





Opinions
5,8 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 38 €
taxes i impostos inclosos
27 de nov. - 28 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 2 dormitoris, habitacions connectades

Habitació familiar, 2 dormitoris, habitacions connectades
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Habitacions comunicades
Televisor LCD
Cortines opaques
2 Dormitoris
Bany privat
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Prince Talal Bin Abdulaziz St, Al-Hofuf, 36361
Sobre aquest allotjament
Palms Lily Hotel Suites
Allotjaments similars

Nakheel Hajr Hotel Apartments
Nakheel Hajr Hotel Apartments
- Piscina
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.0 de 10, Molt bé, 1 opinió
Preu actual: 93 €
taxes i impostos inclosos
29 de nov. - 30 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 25 SAR per adult i 15 SAR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 350 SAR per vehicle.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: 10004374
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol i n'està prohibit el consum
L’allotjament també es coneix com a
Palms Lily Hotel Suites Al Ahsa
Palms Lily Suites Al Ahsa
Palms Lily Suites
Palms Lily Hotel Suites Hotel
Palms Lily Hotel Suites Al-Hofuf
Palms Lily Hotel Suites Hotel Al-Hofuf
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Palms Lily Hotel Suites
5,8
5,8
Neteja
7,2
Ubicació
5,8
Personal i servei
5,2
Respecte al medi ambient
5,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
5 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Emad
26 d’oct. de 2023
Emad
Estada de 3 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Viji
21 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viji
Estada d’1 nit (oct. 2023)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2023)
2/10, Horrible
faisal
Viatge en família
4 de febr. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
faisal
Estada d’1 nit (febr. 2023)
6/10, Acceptable
Bassam
16 de juny de 2022
Bassam
Estada d’1 nit (juny 2022)
6/10, Acceptable
Mohammed
31 de maig de 2022
Mohammed
Estada d’1 nit (maig 2022)
6/10, Acceptable
SAAD
28 de maig de 2022
SAAD
Estada de 2 nits (maig 2022)
2/10, Horrible
Qassim
3 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
اخر معامله معهم
Qassim
Estada d’1 nit (maig 2022)
6/10, Acceptable
Abduallah
Viatge en família
24 de febr. de 2022
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abduallah
Estada d’1 nit (febr. 2022)
2/10, Horrible
Saleh
Viatge de negocis
21 de febr. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Saleh
Estada d’1 nit (febr. 2022)
6/10, Acceptable
mohammed
10 de febr. de 2022
mohammed
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Riad
27 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Riad
Estada d’1 nit (gen. 2022)
2/10, Horrible
Abdulkader
6 d’oct. de 2021
Abdulkader
Estada d’1 nit (oct. 2021)
2/10, Horrible
Bader
27 de set. de 2021
Bader
Estada d’1 nit (set. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Talal
12 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Talal
Estada d’1 nit (ag. 2021)
6/10, Acceptable
ABDULMONEM
Viatge de negocis
13 de juny de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
سكن مناسب للافراد وذوي الدخل المحدود
ABDULMONEM
Estada d’1 nit (juny 2021)
4/10, Deficient
Mohamed
29 de maig de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mohamed
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Mishal
4 de maig de 2021
Mishal
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
2/10, Horrible
Mohammed
Viatge en família
4 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
1/10
Mohammed
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Vina
9 de nov. de 2019
Vina
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Frag
12 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frag
Estada d’1 nit (set. 2019)








