Ambassador Hotel

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel d'estil art-déco amb una terrassa superior i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

5,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de neteja
  • Aparcament inclòs
  • Aire condicionat
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació estàndard

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
  • 26 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni O BÉ 2 llits individuals

Habitació estàndard

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
  • 30 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 2 llits individuals

Habitació estàndard

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
  • 47 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 2 llits individuals

Habitació Deluxe

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
  • 19 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni O BÉ 2 llits individuals

Habitació doble estàndard, 1 llit doble

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Ventilador de sostre
  • 35 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Allotjaments similars

Preguntes freqüents

Ambassador Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Ambassador Hotel?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Ambassador Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia.

A quina hora es fa el registre de sortida a Ambassador Hotel?

Registre de sortida: migdia.

Ambassador Hotel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 3000 INR per vehicle.

On es troba Ambassador Hotel?

Aquest hotel per a famílies és a Ajmer i al districte històric. És a menys de 5 min a peu de Mandir Shri Nimbark Peeth i Llac Ana Sagar. Temple Jain d'Ajmer i Mesquita de Shah Jahan també són a menys de 2 km. Ajmer Junction és a 23 min a peu.

Opinions

Opinions: Ambassador Hotel

5,6

5,6

Neteja

4,8

Ubicació

5,6

Personal i servei

2,0

Respecte al medi ambient

5,2

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 4 de 27 opinions
Puntuació 8: Bo. 5 de 27 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 4 de 27 opinions
Puntuació 4: Deficient. 8 de 27 opinions
Puntuació 2: Horrible. 6 de 27 opinions

Opinions

2/10, Horrible

Peter

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (gen. 2023)

4/10, Deficient

Raman

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

stay only if you are desperate

The service levels were pathetic. Had to ask for everything repeatedly. The kettle did not work, the basin was clogged, the TV did not work, the room had to be changed twice to acceptable levels.
Estada d’1 nit (febr. 2021)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Basic Gym facility required... Terrace Garden looks good.
Estada d’1 nit (gen. 2020)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (maig 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei

Staff is nice and service is fine

Continous Foul smell in the room toilet. It became difficult to take bath even. On my complaint my room was changed. Their seems to be some sewer problem
Estada de 2 nits (febr. 2019)

10/10, Excel·lent

Mohammed

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Service is overall is good
Estada de 3 nits (febr. 2018)

8/10, Bo

seiji, onomiti jspan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

湖に近い快適ホテル

市内中心あり便利なホテル。料金割には快適ホテル。又来れば利用したい。歩いて市内観光できる。プシュカル行きのバス停近い。テレビ音声出なかったのが唯一悪い。

2/10, Horrible

Raman, Delhi

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Hospitality Approach Vs Cost Approach

We Visited Dargah of Khuwaja Gareeb Nawaz, everyone knows these days you don't get space and Hotel Charges excessively ... that right from business angle to an extent.... BUT hospitality is different... our room was booked but and somehow my team did not mention the check in time... we reached there at 7am but Hotel asked for half day additional charge as they have check in at 12pm... how funny ... I requested that we want to fresh and will not be in room after one hours and whole day till late night we will not come back..even next day we will leave the room after 8am and you may use it as we have our return tickets... I think that not hospitality once you know we are your customers and you have rooms available then you should be polite and supportive instead of having cost approach ...

8/10, Bo

Barbara, Buxton England

Què li ha agradat: Personal i servei

Very noisy no sleep good for market and sites

Good room for a one night stay. Very noisy no sleep no parking for car

4/10, Deficient

atul

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

2/10, Horrible

Justme, delhi

Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Dont go by the photo of the room...

Lot of noise travels to the room! Hot water geyser was not working...shifted to another room...there too it was not working....No Breakfast buffet...i wont go there again..

8/10, Bo

Qasim Ali

Què li ha agradat: Neteja

8/10, Bo

Walt, Los Angeles, CA, USA

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Very friendly and helpful staff

The General Manager was exceptionally attentive to make sure that the staff took very good care of us. Prior notice that the restaurant would be closed for a private party would have been helpful, but room service was excellent. The restaurant on the roof was exceptionally pleasant in the evenings, and a good value.

10/10, Excel·lent

AKM, Delhi

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Overall a good experience

Value for money hotel with good and courteous hotel staff. The hotel also let us do a late checkout at 4:00 pm without any extra charge.

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

A pilgrim to Dargah

They have a good restaurant on the roof with superb ambience. I found the staff lacking energy to serve. I think ACs were set with timers to make compressor off after some duration that was quiet irritating..

6/10, Acceptable

Nova, Bangalore, Karnataka, India

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Good winter hotel, not so great for summer

We had booked a standard air-cooled room, and guess that was a mistake. The room had a poorly-functioning air cooler, which only knows how to make a dreadful noise. The room was extremely hot, humid, and uncomfortable. The outside temperature was more pleasant actually. But we could not open the windows as they are not real windows after all - they open to a hall, which is as stuffy and closed as the rest of the floor. I guess they built this hotel only for the winter season and forgot all about summer travelers. But it's not all bad - the service of most of the staff is pleasant and efficient. (Gets better if you tip them constantly). The bathroom is clean and there's running hot water (if you need). The roof-top restaurant (Ambrosia) is very nice - great decor and decent food. The best part of the hotel is it's location.

4/10, Deficient

lynne, uk

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

not a tourist destination

more like a business hotel,poor grasp of English,room in need of redecoration

6/10, Acceptable

Viatger verificat

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

不理想的住宿

清潔很差。小環境是龍蛇混雜。

4/10, Deficient

tushar

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
the hotel condition is too bad.rooms are in very poor condition.not worth for what it is charged for.

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The Stay was Ok. They do not have parking space. The vehicle is parked on the Road. The guard scratched my brand new Honda Brio. It was very disappointing and very the behaviour of the staff was also not that good in handling the situation. A hotel not to be recommended...........

10/10, Excel·lent

M K Awtaney

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Quality of Service: Excellent .

Overall : Excellent

6/10, Acceptable

Beena, Gurgaon, Haryana, India

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

Was disappointed

I was disappointed with the Maharaja Suite I got from Expedia. The rate for maharaja suite is just not worth going to Ambassador hotel. Location of the hotel is in the middle of the crowded market with very small entry space and no parking space. Floor rooms were very dirty which was cleaned after we complained. Hotel services were good and the roof top restaurant was good. Food was tasty. It is good hotel from low budget perspective

10/10, Excel·lent

ravi

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Far away from the crowded city area

Our stay was very comfortable, the staff, especially General Manager, was very friendly, hospitable and accomodating.Food in the restaurant was excellant and the pricing was very reasonable.

2/10, Horrible

Shaheen

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

The worst hotel. Avoid

No hot water (staff did offer to bring a bucket of hot water and stated hot water only comes during the morning, which it doesn't). Location is bad, staff unfrendly (lady was happy and smiley though), room wasn't made up after I came back from a long day, food was awful, Wifi only in reception, room was hot and very humid and had a horrible smell. AC wasnt really AC at all just a very big and noisy fan which blew in hot air. I would definitely avoid this hotel in future.