Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ashinomaki Prince Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 135 €
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Standard, Japanese Style)

Habitació tradicional (Standard, Japanese Style)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat independent
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Superior, Japanese Style)

Habitació tradicional (Superior, Japanese Style)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat independent
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació (Western Style)

Habitació (Western Style)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació (Japanese Western Style)

Habitació (Japanese Western Style)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1050 Otomachi Ashinomaki, Shitadaira, Aizuwakamatsu, Fukushima, 969-5147
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Marumine Kanko Hotel
Marumine Kanko Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
8.6 de 10, Excel·lent, 73 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 2500 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per entrada tardana: 1100 JPY, per les entrades entre les 18:00 i les 19:00.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Additional fees may apply to children age 0-2 for items such as extra bedding and meals.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
ASHINOMAKI PRINCE HOTEL Aizuwakamatsu
ASHINOMAKI PRINCE Aizuwakamatsu
ASHINOMAKI PRINCE
ASHINOMAKI PRINCE HOTEL Ryokan
ASHINOMAKI PRINCE HOTEL Aizuwakamatsu
ASHINOMAKI PRINCE HOTEL Ryokan Aizuwakamatsu
Preguntes freqüents
Opinions: Ashinomaki Prince Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
7,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
4 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
カズエ
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
カズエ
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
GAKU
Viatge en família
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GAKU
Estada d’1 nit (ag. 2024)
4/10, Deficient
AKIRA
11 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
AKIRA
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
??
6 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
まお
Viatge en parella
17 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
まお
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
けいこ
12 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
けいこ
Estada d’1 nit (febr. 2024)
2/10, Horrible
ツグミ
21 de nov. de 2023
ツグミ
Estada d’1 nit (nov. 2023)
6/10, Acceptable
ユウジ
Viatge en família amb nens petits
15 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
ユウジ
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
makiko
Viatge en família
26 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
makiko
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
てつや
16 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
てつや
Estada d’1 nit (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Yukio
Viatge en parella
3 de jul. de 2023
Yukio
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Monica
Viatge en família
13 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Large room
Monica
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
kazuya
Viatge en família
28 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kazuya
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Cheryl
Viatge en família
30 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cheryl
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Hiroyuki
Viatge en família
19 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Hiroyuki
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
RYOKO
10 de set. de 2022
RYOKO
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
克己
1 de maig de 2022
克己
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
YOSHIKO
22 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
バイキングじゃない方がお料理は旨い

YOSHIKO
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
7 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
とても良かったです。
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
16 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
18 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
予想のプリンスとは違ったけど楽しかったです。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Jun
Viatge en família
26 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jun
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Christelle
Viatge en família
19 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Nice stay
Christelle
Estada d’1 nit (jul. 2020)