Accra (ACC-Aeroport Internacional de Kotoka): a 12 min en cotxe
Restaurants
Tiyaba: Eatery, Bar, Grill, Pizzeria - 7 minuts en cotxe
La Fiesta Hacienda - 5 minuts en cotxe
KFC - 3 minuts en cotxe
phillipos tilapia joint - 3 minuts en cotxe
De'lish Restaurant - 2 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
Royal Richester
Hotel a prop de Universitat de Ghana
A Royal Richester t'esperen un esmorzar continental gratuït, un servei gratuït de connexió amb l'aeroport i un bar al costat de la piscina. Dona't el gust amb un tractament facial, un massatge i una manicura o una pedicura a Bloom Spa, l'spa de les instal·lacions. El restaurant de les instal·lacions ofereix esmorzars, esmorzars dinars, dinars i sopars. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen una terrassa i servei de bugaderia i tintoreria a la seva disposició.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
Una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil
Servei de limusina o xofer, registre de sortida exprés i registre d'entrada exprés
Serveis per a casaments, atenció multilingüe i caixa forta a la recepció
Característiques de l'habitació
A Royal Richester, totes les habitacions ofereixen serveis i instal·lacions com ara wifi gratuïta i caixes fortes. Així mateix, s'inclouen minibars i ampolla d'aigua gratuïta.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
Combinacions de dutxa i banyera i articles de tocador gratuïts
Televisors amb canals prèmium
Balcons, frigorífics/congeladors grans i cafeteres/teteres
Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
Aparcament i opcions de transport
Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) gratuït amb sol·licitud prèvia
Servei de limusina o xofer
Menjar i beguda
Esmorzar continental gratuït disponible cada dia de 06:00 a 10:30
Un bar
Un bar al costat de la piscina
Un restaurant
Activitats
Gimnàs
Piscina a l'aire lliure
Piscina infantil
Spa complet
Per a famílies
Frigorífic congelador de mida estàndard a l'habitació
Piscina a l'aire lliure
Piscina infantil
Sala d'estar
Comoditats
Caixa forta a la recepció
Serveis per als clients
Atenció multilingüe
No hi ha servei de neteja
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Serveis per a casaments
Serveis empresarials
Centre de conferències
Centre de negocis
Exterior
Terrassa
Spa complet
Exfoliacions corporals
Manicures i pedicures
Massatges tailandesos
Tractaments facials
Serveis de l’habitació
Bany
Articles de tocador gratuïts
Combinació de dutxa i banyera
Entreteniment
Televisor amb canals per cable prèmium
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera i tetera
Frigorífic congelador de mida estàndard
Minibar
Servei d'habitacions limitat
Altres
Caixa forta
Sala d'estar
Polítiques
Entrada
Registre d'entrada exprés disponible
Sortida
Registre de sortida exprés disponible
Instruccions especials d’entrada
Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport; per tal d'organitzar el transport, els clients han de posar-se en contacte amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
És possible que els nens no compleixin els requisits per gaudir de l'esmorzar gratuït
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Es prohibeix l'entrada a la piscina i a les instal·lacions de fitness als menors de 12 anys sense la supervisió d'un adult
Els menors de 12 anys no poden accedir a l'spa, mentre que els menors de 12 anys només poden accedir amb la supervisió d'un adult.
L’allotjament també es coneix com a
Richester Hotel
Royal Richester
Royal Richester Accra
Royal Richester Hotel
Royal Richester Hotel Accra
Royal Richester Hotel
Royal Richester Accra
Royal Richester Hotel Accra
Preguntes freqüents
Royal Richester té piscina?
Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil.
Royal Richester ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?
Sí, hi ha un servei gratuït de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo).
On es troba Royal Richester?
Aquest hotel es troba a prop de l'aeroport i a menys de 3 km de les atraccions següents: Universitat de Ghana, Centre de Conferències Cedi i Jardins Botànics de Legon. Artesanies Wild Gecko i Mercat de Madina també són a menys de 5 km.
Opinions: Royal Richester
Opinions
6,4
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 4 de 15 opinions
10-Excel·lent
4
Puntuació 8: Bo. 2 de 15 opinions
8-Bo
2
Puntuació 6: Acceptable. 4 de 15 opinions
6-Acceptable
4
Puntuació 4: Deficient. 3 de 15 opinions
4-Deficient
3
Puntuació 2: Horrible. 2 de 15 opinions
2-Horrible
2
7,2/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
10/10, Excel·lent
Richard
20 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
8/10, Bo
junia, England
22 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Business trip-Good choice
The hotel was perfect for my business trip.
junia
6/10, Acceptable
Henrietta, Virginia, USA
21 de set. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The staff made our stay worth it.
Royal Rochester staff are what made our stay worth while. The front desk staff are simply amazing. Esther, Mavis, Happy, Brenda and Kofi did an excellent job in meeting our needs and getting prompt service when the air con broke twice and the freezer started smoking the night before we left. The restaurant staff were nice too. The only thing is don't expect food ordered to come out in under 45 mins which is a long time compared to American standard. The food is also quite pricy and there is no wow factor about it. Some times it tasted like stale oil was used. On the bright side, the room had a cooker with an oven so cooking our own meals proved to be tastier and more economical.
The hotels a whole looks tired. The photos online are super deceiving. The sheets though clean were worn bare. The towels were a different shade of white. The kind that tells you that other guests have wiped more than their bodies with it. I was not bothered because I carried my own towels for our 2 woks stay.
For $200 a night, you would at least expect a fluffy pillow and soft sheets.
On the plus side, house keeping was amazing. They cleaned the room every day and changed sheets and towels.
Last but not least, I cannot write this review without mentioning Prince from the cleaning staff. He made our stay amazing and with his kindness and warm smiles. He is the true display of the Ghanaian warmth.
Henrietta
8/10, Bo
Ronald, Enfield, UK
14 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enjoyable stay
Initial view of hotel at night was quite beautiful with a lighted footbridge over a pool all lighted up. The check in was smooth & we got the staff to bring up our four heavy suitcases up the stairs to the first floor as there were no lifts. Wii Fi codes were supplied but they work better at the ground floor reception area. Breakfast buffet is reasonable but could offer more range. Overall the staff were helpful, but I believe the rates could have been a bit more comparative as one can get in UK. I must say my 18 year daughter enjoyed staying there tremendously as it was her first time in Ghana since a baby & she was impressed by the whole setting.
Ronald
2/10, Horrible
Viatger verificat
31 de maig de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Expensive, but poor quality...
Royal Richester Hotel is very expensive compared to the standard.
If cleanliness and comfort is importance to you, stay clear of this hotel.
My "suite" was very small, no outside windows, dirty and basic items (Wall sockets, lamps etc) were broken.
There is no internet in the rooms, only occasionally available internet in the lobby.
Power failures were very frequent.
Staff was friendly and nice, and deserve recognition, but the standard of this hotel is very low, even for African standards.
Viatger verificat
4/10, Deficient
HOS, Denmark
5 de febr. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hyggeligt personale, ingen internet på værelserne
Har boet på dette hotel i to omgange: i november 2014, og i januar 2015. Siden 2014 fungerer wifi ikke på værelserne. Man må ned i lobbyen for at få adgang.
Flere værelser er uden fungerende pengeskab; har man behov for det, må man flytte rundt. Personalet var behjælpsomt med dette. Maden i restauranten er forbedret siden 2014. Personalet er generelt venligt, beliggenheden OK i forhold til lufthavn og universitet - men wifi situationen er ikke tilfredsstillende. I forhold til, hvad der loves er hotellet derfor skuffende.
HOS
6/10, Acceptable
Angie, USA
26 de maig de 2014
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Expensive hotel for what you got
My first trip to Accra. I booked this hotel per my friend's recommendation. It locates in a quiet neighborhood, not much around and no traffics neither, which is nice. I got a deluxe suite which come with a kitchen. The condition of the room was so so. There were exposed wires and peeled-off paint. The shower pressure was low and the hot water was unreliable. The front desk staff were not very friendly. I travel extensively and generally reset my expectation when I am in countries like Ghana. But the for price I paid, I expected a bit more than what I got.
Angie
10/10, Excel·lent
Karin, Liberia
5 de febr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic hotel staff
My planned one-night transit stay in the Royal Richester was extended to four nights as I broke my foot right upon arrival in Accra. The hotel management and staff were extremely accommodating, friendly and helpful in this special situation, way beyond the call of duty. I was very positively impressed. Cleanliness, quality and speed of service in the hotel are very good, and the rooms are not luxurious, but perfectly adequate.Would use this hotel again any time as well as recommend it to others. Note that the hotel does not have an elevator, which might be problematic for some.
Karin
6/10, Acceptable
Viatger verificat
30 de gen. de 2014
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ok hotel nothing to rave about
Was expecting a better room. Windows don't lock and are flimsy so safety is an issue. The breakfast is just ok
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
NUHU GARBA NGASKI, Minna,Nigeria
29 de des. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Have stayed in RR Severally its always being a home away from home. The services are excellent as rendered by competent and humility filled staff. Keep it up.
NUHU GARBA NGASKI
2/10, Horrible
Viatger verificat
17 de nov. de 2013
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
4/10, Deficient
Arie, Israel
18 de març de 2013
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice hotel but not well managed
Although I booked a room, when I went there there was no room available. They tried to get me an appartmenet but in this appartment there were already people so I had to share it with others. I did not agree. Then they put me in another hotel which they claim is their dauther hotel. This hotel was horrible. No hot water. No soap. Room was OK but the location is bad. Breakfast is very basic.
Arie
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de set. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
5 Stars!
I've been Ll over the world in the past two years and this hotel is the hands down best one I have stayed in. The staff is amazing. The food is delicious. While eating breakfast I was talking to a man who after 10 minutes of conversation I learned was the owner, who is very approachable and involved with the day to day operations. If you plan on visiting Accra this is the place to stay! A+
Viatger verificat
4/10, Deficient
Ajawa, USA
15 de maig de 2012
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Overall good for Ghana.
I would recommend it because of the three hotels I stayed in Ghana it was the only one with a working hot shower and I did not stay in cheap hotels. The A?C was broken in the first room so they upgraded me for free. The lobby, restaurant and pool area is very nice. The bed was horrible and the rooster next door crowed every 4 seconds all night long.
Ajawa
6/10, Acceptable
Viatger verificat
2 de març de 2011
Què li ha agradat: Neteja
Very noisy place
The hotel was very noisy and then I'm not referring to the fact that it is close to the airport runway so that all planes landing fly right over the roof tops - that just makes it the perfect place for plane spotting. What I'm referring to is the constant extremely loud music played at the pool bar. It lasted until after midnight and started again around 6 am, every single day - even when there was no one in the bar or by the pool. It was so loud that it even busted the speakers, but it was still left on. This made it impossible to sleep before midnight and work there during the day, let alone have a conversation. Several guests complained or went to the stereo and turned down the volume themselves. However, the guys responsible for the music immediately turned it up again. One night there was a terrible storm, the wind blew half the furniture into the pool and the rain was pooring down. In other words, no one could be out there. What did the 'music man' do? He covered the loud speakers and stereo and took off, leaving the incredibly loud music on! This is a shame really, since this has the potential to be a very nice place. The staff is very friendly and the food is good (although one chef is too fond of salt and spices and another doesn't use any of it).