Eastgate Hotel
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Universitat de Ghana
Galeria de fotos de l’allotjament Eastgate Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 75 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
7,6 sobre 10
Bé
(8 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva

Habitació doble executiva
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva

Habitació amb dos llits individuals executiva
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Banyera profunda
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

10 Ollenu Street, Accra, 00233
Sobre aquest allotjament
Eastgate Hotel
Allotjaments similars

Aklin Hotel and Resorts
Aklin Hotel and Resorts
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
8.6 de 10, Excel·lent, 32 opinions
Preu actual: 62 €
taxes i impostos inclosos
21 de nov. - 22 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 3 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, una farmaciola i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Eastgate Accra
Eastgate Hotel Hotel
Eastgate Hotel Accra
Eastgate Hotel Accra
Eastgate Hotel Hotel Accra
Preguntes freqüents
Opinions: Eastgate Hotel
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 d’oct. de 2025
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Babalola
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Babalola
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
James
19 de maig de 2025
James
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ruby
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ruby
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nick
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nick
Estada de 11 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada de 6 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Tanisha
Viatge en família
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tanisha
8/10, Bo
Dennis
Viatge de negocis
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Dennis
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Kwaku
28 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kwaku
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Portia
Viatge en família
15 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Portia
Estada de 6 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Isaac
2 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Isaac
Estada de 2 nits (nov. 2023)
2/10, Horrible
Abimbola
19 de juny de 2023
Abimbola
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Benedicta
Viatge en parella
26 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Benedicta
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
FIIFI
26 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
FIIFI
8/10, Bo
Papa karim
Viatge en família
21 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Papa karim
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
kweku
Viatge en parella
24 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
kweku
Estada de 2 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Joseph
5 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joseph
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Benedicta
28 de set. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Benedicta
Estada de 2 nits (set. 2022)
2/10, Horrible
Ernest
22 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ernest
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Ernest
17 de set. de 2022
Ernest
Estada d’1 nit (set. 2022)
2/10, Horrible
Shahen, Reno
Viatge en família
14 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shahen
Estada de 14 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Portia
Viatge en família
13 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Portia
Estada de 12 nits (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Soko Edith Flora
12 de set. de 2022
Soko Edith Flora
Estada d’1 nit (set. 2022)
6/10, Acceptable
Portia
2 de set. de 2022
Portia
Estada d’1 nit (ag. 2022)








