Hotel Bali-Hai Acapulco
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Platja de la Condesa
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Bali-Hai Acapulco





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits dobles

Habitació estàndard, 2 llits dobles
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Per cable
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Sofà llit
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Per cable
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Quadruple Room Standard

Quadruple Room Standard
Carregar totes les fotos de: Quadruple Room Superior

Quadruple Room Superior
Carregar totes les fotos de: Quadruple Room Superior

Quadruple Room Superior
Carregar totes les fotos de: Quadruple Room Standard

Quadruple Room Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Costera Miguel Aleman, 186, Acapulco, GRO, 39670
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Las Torres Gemelas Acapulco
Las Torres Gemelas Acapulco
- Piscina
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.6 de 10, Bé, 1.010 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Abans d'efectuar l'entrada, cal abonar un dipòsit de danys de 200 MXN.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-20:00.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Bali-Hai Acapulco
Bali-Hai Hotel
Bali-Hai Hotel Acapulco
Bali Hai Acapulco
Bali Hai Hotel
Bali Hai Hotel
Hotel Bali Hai Acapulco
Hotel Bali-Hai Acapulco Hotel
Hotel Bali-Hai Acapulco Acapulco
Hotel Bali-Hai Acapulco Hotel Acapulco
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Bali-Hai Acapulco
Opinions
7,6
Bo
7,6/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
7 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Rosario
Viatge de negocis
1 de juny de 2025
Rosario
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ana Karen
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana Karen
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Danna
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Danna
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
MariaIdolina
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
MariaIdolina
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Yvan
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yvan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yvan
Viatge en parella
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yvan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Julio Cesar
Viatge en família amb nens petits
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julio Cesar
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Adriana Genoveva
Viatge en família
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adriana Genoveva
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Enrique
Viatge en família amb nens petits
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Enrique
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Emmanuel
Viatge de negocis
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emmanuel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Karen
Viatge en família amb nens petits
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
23 de març de 2025
Daniel
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
Karla Azucena
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Karla Azucena
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Javier, CDMX
Viatge en família
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Javier
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ivan
14 de març de 2025
Ivan
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Brenda
Viatge en família amb nens petits
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Brenda
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Leonardo
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leonardo
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Sandra Berenice
Viatge en família
23 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra Berenice
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Miguel Angel
Viatge en família
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Miguel Angel
Estada de 3 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
fernando
Viatge en família
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
fernando
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sully
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sully
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
carlos
16 de febr. de 2025
carlos
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Chantal
Viatge en grup
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chantal
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Poleth
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Poleth
Estada d’1 nit (febr. 2025)