Oryx Hotel
Hotel per a famílies amb 2 restaurants i un port esportiu
Galeria de fotos de l’allotjament Oryx Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Cortines opaques
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Deluxe King Room

Deluxe King Room
Deluxe King Suite
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
7,4 sobre 10
Bé
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Matalàs de Select Comfort
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Suite Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Menjador independent
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

6th Street, Off Zayed The First St (7th, Abu Dhabi, 54845
Sobre aquest allotjament
Oryx Hotel
Allotjaments similars

Millennium Downtown
Millennium Downtown
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 787 opinions
Preu actual: 126 €
taxes i impostos inclosos
14 de des. - 15 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 45.00 AED per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 125.0 AED per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Oryx
Oryx Abu Dhabi
Oryx Hotel
Oryx Hotel Abu Dhabi
Oryx Hotel Hotel
Oryx Hotel Abu Dhabi
Oryx Hotel Hotel Abu Dhabi
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Oryx Hotel
7,8
Bo
8,0
Neteja
7,8
Ubicació
7,4
Personal i servei
7,4
Respecte al medi ambient
7,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
28 d’ag. de 2025
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
RUBY
Viatge en grup, Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
My second stay after Covid
RUBY
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
LAURA
Viatge en parella
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
LAURA
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Saira hyder
Viatge en grup
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Saira hyder
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Sukalyan
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sukalyan
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Nicky
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicky
Estada de 6 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Douglas
Viatge de negocis
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Douglas
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Cinzia
Viatge en parella
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cinzia
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Luca
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luca
Estada de 4 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Wadhah, Oakville
5 de març de 2025
Wadhah
Estada de 9 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Maria
Viatge en família
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 7 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Sune
Viatge de negocis
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Fairly ok if you are a smoker
Sune
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Nicky
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicky
Estada de 6 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
salah
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Excellent service old hotel.
salah
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
FRIDERIKI
23 de gen. de 2025
FRIDERIKI
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Kirtikumar
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Place was good service was good.
Kirtikumar
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Marco
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottima sistemazione
Marco
Estada de 7 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Claudio
Viatge en parella
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudio
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Malgorzata
4 de gen. de 2025
Malgorzata
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Spyridon
Viatge en família
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Spyridon
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Malgorzata
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Well located
Malgorzata
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
ROSALBA
29 de des. de 2024
ROSALBA
Estada de 7 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Chun Sheng
11 de des. de 2024
Chun Sheng
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Serge
Viatge de negocis
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Serge
Estada de 5 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Decea
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Decea
Estada d’1 nit (nov. 2024)








