Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hostellerie de Biek





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor LCD
Carta de coixins
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Estudi

Estudi
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor LCD
Carta de coixins
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3 Moorsel-Dorp, Aalst, Vlaanderen, 9310
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis Aalst Centrum
ibis Aalst Centrum
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.8 de 10, Bé, 409 opinions
Preu actual: 71 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 18 EUR per persona (preu aproximat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hostellerie de Biek Hotel Aalst
Hostellerie de Biek Hotel
Hostellerie de Biek Aalst
Hostellerie De Biek Aalst
Hostellerie de Biek Hotel
Hostellerie de Biek Aalst
Hostellerie de Biek Hotel Aalst
Preguntes freqüents
Opinions: Hostellerie de Biek
Opinions
9,0
Fantàstic
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Esa
21 de març de 2025
Esa
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
carlo
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
carlo
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
carlo
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
carlo
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
sabrine, hollis
Viatge en família
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sabrine
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rene Lund
Viatge de negocis
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rene Lund
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Bülent
Viatge de negocis
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bülent
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Erika
Viatge de negocis
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erika
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
martin
Viatge de negocis
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
martin
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
martin
Viatge de negocis
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
martin
Estada de 2 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
Eric
4 de des. de 2024
Eric
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
pascal
Viatge de negocis
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
pascal
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Paco
27 de nov. de 2024
Paco
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
martin
Viatge de negocis
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
martin
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Andranik
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Andranik
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Ulrik
Viatge de negocis
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ulrik
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel in Belgium
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Bernhard
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Bernhard
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
kirsten
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kirsten
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (jul. 2024)
4/10, Deficient
Abdelaziz
26 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Abdelaziz
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Jim
Viatge de negocis
22 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Well worth the price.
Jim
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Dirk
13 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dirk
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
DAVID
Viatge de negocis
8 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DAVID
Estada d’1 nit (nov. 2023)