Leonardo Boutique Hotel Rigihof Zurich
Hotel amb un restaurant i a poca distància a peu de l'atractiu següent: ETH Zurich
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Leonardo Boutique Hotel Rigihof Zurich





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 166 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Balcó
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
El més destacat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
També et pot agradar

harry’s home Zürich-Wallisellen
Wallisellen
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 279 opinions
Preu actual: 163 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Universitätstr. 101, Zürich, ZH, 8033
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Crowne Plaza Zürich by IHG
Crowne Plaza Zürich by IHG
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 1.002 opinions
Preu actual: 170 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.50 CHF per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 30 CHF per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 CHF per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 20 CHF per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
A prop de l'allotjament s'estan fent obres, de manera que pot haver-hi sorolls i molèsties
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Leonardo Boutique Zurich
Hotel Rigihof Zurich
Leonardo Boutique Hotel Rigihof
Leonardo Boutique Hotel Rigihof Zurich
Leonardo Boutique Rigihof
Leonardo Boutique Rigihof Zurich
Leonardo Hotel Rigihof Zurich
Leonardo Rigihof Hotel Zurich
Leonardo Rigihof Zurich
Rigihof Zurich
Leonardo Boutique Hotel Rigihof Zurich Zürich
Leonardo Boutique Rigihof Zurich Zürich
Leonardo Rigihof Zurich Zurich
Leonardo Boutique Hotel Rigihof Zurich Hotel
Leonardo Boutique Hotel Rigihof Zurich Zürich
Leonardo Boutique Hotel Rigihof Zurich Hotel Zürich
Preguntes freqüents
Opinions: Leonardo Boutique Hotel Rigihof Zurich
Opinions
7,6
Bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Masahiko
7 de maig de 2025
Masahiko
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Cynthia
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cynthia
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark, Schiern
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Kim
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dejligt sted, hvor man kommer tilbage
Kim
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Frea
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Frea
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Boris
29 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Boris
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Christine
Viatge en grup
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christine
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucas
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucas
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Karl
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotelübernachtung Mitte in Zürich
Karl
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
WENDELL, LAWRENCEVILLE
Viatge en parella
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
WENDELL
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Mari
Viatge en grup
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mari
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Eduard
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eduard
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Harry
Viatge en grup
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Harry
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Luis
Viatge en parella
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Timothy
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Timothy
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Georg
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Georg
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Sarah, Tenino
Viatge en família
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Sarah
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Kim
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Kim
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
James
Viatge de negocis
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
James
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Casendria
Viatge en família
30 de set. de 2024
Casendria
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Espen
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Espen
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
robert
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
robert
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Alexandra
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexandra
Estada d’1 nit (set. 2024)