Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Klarer





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 165 €
taxes i impostos inclosos
27 d’ag. - 28 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica, bany compartit

Habitació doble econòmica, bany compartit
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
3 Banys
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Trona
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Sofà llit
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Trona
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Grand

Habitació doble Grand
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Sofà llit
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Maistra 24, Zuoz, GR, 7524
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 12 CHF per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
- Càrrec pel llit addicional: 70.0 CHF per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els horaris del lloc de sortida al camp de golf amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Klarer Zuoz
Hotel Klarer
Klarer Zuoz
Hotel Klarer Zuoz
Hotel Klarer Hotel
Hotel Klarer Hotel Zuoz
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Klarer
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Binal
Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Binal
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Claes
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claes
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
THOMAS
Viatge en grup
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
THOMAS
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
mark
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
mark
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Stefan
Viatge en família
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefan
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Urs
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Urs
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Dennis
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Typisches Hotel im Engadin
Dennis
Estada d’1 nit (jul. 2024)
4/10, Deficient
Katherin Lacera
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
6 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katherin Lacera
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
David
Viatge de negocis
14 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 6 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Luke
21 de set. de 2023
Luke
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Phu Vinh
Viatge en grup
29 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Phu Vinh
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Marlies
Viatge en família
16 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marlies
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Hans Rudolf
Viatge en parella
17 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hans Rudolf
Estada de 3 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge en família
19 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Konstantin
6 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Konstantin
Estada de 7 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Didier
15 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Didier
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
19 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Alain
Viatge de negocis
18 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alain
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Franz, Aigen Schlägl
Viatge en grup
12 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Franz
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Marco
2 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)