Hotel Restaurant Ruimzicht
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: El País de Jan Klaassen
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Restaurant Ruimzicht





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 86 €
taxes i impostos inclosos
28 de des. - 29 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Llits addicionals (gratis)
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Llits addicionals (gratis)
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
7,8 sobre 10
Bé
(8 opinions)
El més destacat
Televisor
Un assecador de cabells
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kilderseweg 19, Montferland, Zeddam, 7038
Sobre aquest allotjament
Hotel Restaurant Ruimzicht
Allotjaments similars

Havezathe Carpe Diem
Havezathe Carpe Diem
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 65 opinions
Preu actual: 137 €
taxes i impostos inclosos
5 de gen. - 6 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15.5 EUR per adult i 15.5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 12.50 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Restaurant Ruimzicht
Hotel Restaurant Ruimzicht Zeddam
Restaurant Ruimzicht
Restaurant Ruimzicht Zeddam
Restaurant Ruimzicht Zeddam
Hotel Restaurant Ruimzicht Hotel
Hotel Restaurant Ruimzicht Zeddam
Hotel Restaurant Ruimzicht Hotel Zeddam
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Restaurant Ruimzicht
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
2 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Estada d’1 nit (nov. 2025)
6/10, Acceptable
Ditte
Viatge en parella
2 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ditte
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Kenneth
Viatge de negocis
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kenneth
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Tabitha
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tabitha
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Jeroen
Viatge en família amb nens petits
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeroen
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Jolanda
Viatge en parella
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jolanda
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ed
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ed
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Moustapha
Viatge de negocis
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Moustapha
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Michael
Viatge en parella
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Ines
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Ines
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Marjon
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Marjon
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dik
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dik
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lydia
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lydia
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Ben
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ben
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Szymon P
Viatge en família
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prachtig hotel
Szymon P
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Davide
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Davide
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Ronald
Viatge en parella
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ronald
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Tine
Viatge en parella
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tine
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Frank
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frank
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tom
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tom
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
nilay
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
nilay
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Wilma
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Wilma
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Robert
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Julien
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julien
Estada d’1 nit (nov. 2024)








