Rivamare
Hotel que admet animals de companyia a Venècia amb esmorzar gratuït i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Rivamare





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual clàssica

Habitació individual clàssica
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
També et pot agradar

Ausonia Hungaria
Lido
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 251 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lungomare Marconi 44, Venice, VE, 30126
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hampton By Hilton Venice Isola Nuova
Hampton By Hilton Venice Isola Nuova
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 242 opinions
Preu actual: 113 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
- Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de gener, 2.00 EUR per persona i per nit per adult; 1.70 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
- Taxa municipal: del 1 de febrer al 31 de desembre, 2.80 EUR per persona i per nit per als adults; 1.40 EUR per nit per als clients d'entre 10 i 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: IT027042A1ZALKQZBY
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Rivamare
Rivamare Hotel
Rivamare Hotel Venice
Rivamare Venice
Rivamare Hotel
Rivamare Venice
Rivamare Hotel Venice
Preguntes freqüents
Opinions: Rivamare
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Karen
Viatge en parella
21 de juny de 2025


Karen
Estada de 7 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
17 de juny de 2025
Jonathan
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Anatoliy
Viatge en grup
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anatoliy
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Aya
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aya
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
MARIA LUISA
24 d’abr. de 2025
MARIA LUISA
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ANA MARIA
Viatge en família
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANA MARIA
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
rebecca
Viatge en parella
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
rebecca
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Davide
Viatge en família
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Davide
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marines
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Marines
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Philippe
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Médium stay
Philippe
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Kenia Angelica de
Viatge en grup
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
boa
Kenia Angelica de
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Tuong
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tuong
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Mohit
14 d’oct. de 2024
Mohit
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Roman
Viatge en família
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roman
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Brittany
Viatge en parella
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brittany
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Gimmi
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gimmi
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Miina
4 d’oct. de 2024
Miina
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Nathalia
Viatge en família
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nathalia
Estada de 4 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Mirella
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mirella
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Bryan
21 de set. de 2024
Bryan
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
amanda
Viatge en grup, Viatge en família
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
amanda
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
2 d’ag. de 2024
Viatger verificat
Estada de 5 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Hamad
27 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hamad
Estada d’1 nit (jul. 2024)