Hotel Diana

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb un bar, molt a prop de Plaça de Sant Marc

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Diana

Exterior
Caixa forta a l'habitació, escriptori i habitacions insonoritzades
Recepció
Esmorzar diari continental (10 EUR per persona)
Caixa forta a l'habitació, escriptori i habitacions insonoritzades

Opinions

7,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei de neteja
  • Aire condicionat

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació doble

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable o per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
  • 16 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació triple

8,8 sobre 10
Excel·lent
(6 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable o per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
  • 16 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble i 1 llit individual

Habitació quàdruple

8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable o per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
  • 32 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble i 2 llits individuals

Habitació individual

7,0 sobre 10
(11 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable o per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
  • 10 metres quadrats
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual

Habitació amb dos llits individuals

8,0 sobre 10
Molt bo
(12 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable o per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
  • 16 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Hotel Diana és a Venècia, al centre. Port de Venècia i Parada de Vaporetto Tronchetto són dues opcions excel·lents per a aquells que busquen unes vacances actives, però si prefereixes submergir-te en la naturalesa, Gran Canal i Platges del Lido de Venècia són el que busques. També val la pena visitar Marina di Venezia i San Teodoro.
Mapa
Calle Specchieri, 449, Venice, VE, 30124

Què hi ha als voltants

  • Plaça de Sant Marc - 2 minuts a peu - 0.2 km
  • Basílica de Sant Marc - 2 minuts a peu - 0.2 km
  • Palau Ducal - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Pont de Rialto - 5 minuts a peu - 0.4 km
  • Gran Canal - 22 minuts en cotxe - 2.8 km

Restaurants

  • ‪Rossopomodoro - ‬1 minuts a peu
  • ‪La Piazza - ‬1 minuts a peu
  • ‪Bar Al Campanile - ‬1 minuts a peu
  • ‪Dal Moro‘s Fresh Pasta To Go - ‬2 minuts a peu
  • ‪Leone D’oro Ristorante - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Diana

Hotel a prop de Plaça de Sant Marc
Hotel Diana, amb Basílica de Sant Marc i Pont de Rialto a poca distància a peu, ofereix un bar i més. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Esmorzar continental (de pagament), allotjament lliure de fum i servei de recepció obert les 24 hores
  • Ascensor, caixa forta a la recepció i atenció multilingüe
  • Magatzem d'equipatge
  • A les opinions dels clients es diuen coses molt bones de l'amabilitat del personal i de la ubicació
Característiques de l'habitació
A Hotel Diana, totes les habitacions ofereixen detalls com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen banyeres o dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors amb canals per cable
  • Calefacció, servei de neteja diari i escriptoris

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental de pagament disponible cada dia de 08:00 a 10:00: 10 EUR per adult i 10 EUR per nen
  • Un bar

Per a famílies

  • Habitacions insonoritzades
  • Llit addicional (recàrrec)

Comoditats

  • Caixa forta a la recepció
  • Guies
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Servei de neteja (diari)

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • 4 plantes
  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols
  • Llit addicional (recàrrec)

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera o dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor amb canals per cable i per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Calefacció (control de la temperatura)
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Es recomana que els clients que reservin una estada a Venècia visitin el lloc web #EnjoyRespectVenezia (www.comune.venezia.it/es/content/enjoyrespectvenezia) per obtenir informació important sobre la ciutat i per saber quina normativa s'hi aplica.
En determinades dates de l'any, els visitants han de pagar una taxa d'accés de 5-10 EUR per persona i dia per entrar a Venècia. Les persones amb allotjament a Venècia estan exemptes de pagar aquest import. No obstant això, els clients han de sol·licitar un val d'exempció amb antelació i presentar-lo amb un document d'identitat a l'arribada. Per consultar les dates afectades, les taxes i sol·licitar una exempció, visita cda.ve.it/es/.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 100 EUR per dia
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Aquest allotjament cobra un impost municipal que no s'aplica als residents de la ciutat de Venècia ni als menors de 10 anys anys. Es poden aplicar altres exempcions als pacients i els seus acompanyants i a qualsevol persona que s'allotgi a la ciutat per raons concretes; en aquests casos, caldrà presentar a les instal·lacions la documentació pertinent. De l'1 al 31 de gener, s'aplica una reducció del 30 %.
  • Taxa municipal: del 1 de gener al 31 de gener, 2.40 EUR per persona i per nit per adult; 1.20 EUR per nit per client d'entre 10 i 16 anys.
  • Taxa municipal: del 1 de febrer al 31 de desembre, 3.50 EUR per persona i per nit per als adults; 1.70 EUR per nit per als clients d'entre 10 i 16 anys.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar continental: 10 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel llit addicional: 100 EUR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
D'acord amb la normativa local o nacional en vigor, és possible que l'ús de l'aire condicionat sigui limitat en determinades hores durant les dates següents: 15/octubre - 15/abril

Puntuació nacional

The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.

L’allotjament també es coneix com a

Comfort Diana
Comfort Diana Venice
Comfort Hotel Diana
Comfort Hotel Diana Venice
Diana Comfort
Comfort Hotel Venice
Comfort Hotel Venice
Hotel Diana Venice
Diana Venice
Hotel Diana Hotel
Hotel Diana Venice
Hotel Diana Hotel Venice

Preguntes freqüents

Hotel Diana accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hotel Diana?

Hotel Diana no disposa d'aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Diana?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Diana?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba Hotel Diana?

Aquest hotel a Centre de la Ciutat de Venècia es troba a molt poca distància de les atraccions següents: San Teodoro, Plaça de Sant Marc i Basílica de Sant Marc. Palau Ducal i Pont de Rialto també són a menys de 10 min. Estació de tren de Venezia Santa Lucia és a 27 min a peu i Venècia (XVQ-Estació de tren de Venezia Santa Lucia), a 27 min.

Opinions

Opinions: Hotel Diana

7,0

Bo

7,4

Neteja

9,0

Ubicació

7,2

Personal i servei

6,6

Respecte al medi ambient

6,6

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 181 de 922 opinions
Puntuació 8: Bo. 350 de 922 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 207 de 922 opinions
Puntuació 4: Deficient. 97 de 922 opinions
Puntuació 2: Horrible. 87 de 922 opinions

Opinions

2/10, Horrible

MARICHU

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Check-in was easy. The room is musty and dusty. The floors are carpeted and smelled. The bedcovers and blankets appeared unclean. I have asthma and after an overnight stay, I started sneezing and coughing. I had to use my asthma puffs because of the dust allergy. I had to wear mask every time I was in the room. The bathroom is covered with 1/3 glass door. Every time we had to take a shower, the bathroom floor is flooded. Because we used our towels to wipe the floor dry, when we asked for extra towels to replace, the receptionist, Max, refused to give us replacements. He was extremely rude, did not even show his face and he was more concerned of finishing his computer work. The cold faucet on the sink, unless opened completely closes.They did however, called for a porter to get us to the water taxi which we paid for. The other receptionist are fine except for the Max person. The internet connection is very poor. And according to the people from the restaurant, most guests complain about the place. Check for bedbugs and stay at your own risk.
Estada de 3 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Patxi, Boca Raton

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very centric
Estada d’1 nit (oct. 2025)

2/10, Horrible

Angel Gibran

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
De primera parece limpio, pero tiene chinches.
Estada d’1 nit (set. 2025)

4/10, Deficient

Anna

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The location of the hotel was excellent — within walking distance to the historic area, and there were plenty of restaurants and shops nearby. Despite being in a lively neighborhood, the room was quiet, which was nice. However, the furniture and decor were very old. Part of the wallpaper was burned, and the carpet was quite worn out. I also didn’t feel comfortable using the carpet and blankets as they didn’t feel clean. The shower was very low, so I had to bend to stand under it, which made it a bit uncomfortable. Breakfast offered very limited options and was not very varied.
Estada de 3 nits (oct. 2025)

8/10, Bo

ALFIO

All fine , Thanks
Estada de 3 nits (set. 2025)

8/10, Bo

Michael

Viatge en parella
Què li ha agradat: Personal i servei
Hotel location is awesome, close to St Mark's Square (Piazza San Marco), Rialto Bridge, Water Taxi, many dining options. Hotel has an elevator. Free breakfast every morning was provided at sister hotel across the street. Room was warm, A/C did not seem to work, couldn't even find a vent in the room. We asked for a fan from the front desk clerk across the street at the sister hotel, and were told none were available. We opened the window in the evening when we returned to our hotel room after dinner to allow cool air to get into room, which provided some relief. However, once darkness set in the mosquitos would come thru the window so we would close them for the night. Be aware if you book this hotel during the first Sunday in September you will have zero transportation available to you as Venice holds its annual Regata Storica, and shuts down the entire waterways, gondolas, water taxis in the city. The hotel, train stations, do not make you aware of this fact when you check in/arrive, so you could possibly get stranded in Venice for the day, or not be able to tour many landmarks that require transportation.
Estada de 2 nits (set. 2025)

8/10, Bo

NURIA CASTRO

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Great location, breakfast starts at 8 am so I think is late for travelers with short time and the hotel is old but Overall nice stay
Estada de 3 nits (set. 2025)

6/10, Acceptable

Carlo

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Struttura senza infame e senza lode. L'ha detta la reception molto gentile, l'hotel è abbastanza attempato ed avrebbe certamente bisogno di una ristrutturazione, ma il prezzo pagato corrisponde a quanto avuto. Colazione invece, secondo me, ampiamente insufficiente
Estada d’1 nit (set. 2025)

8/10, Bo

Martha

Viatge en parella
Què li ha agradat: Comoditats
Le falta limpieza
Estada d’1 nit (set. 2025)

6/10, Acceptable

Lynne

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja
Bathroom light did not work
Estada de 2 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Suzzette

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ayla the manager was excellent
Estada de 2 nits (set. 2025)

6/10, Acceptable

Kristen

Viatge en família
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Very close to restaurants and square
Estada d’1 nit (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Natalie S.

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (set. 2025)

6/10, Acceptable

Miranda

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
The staff were very kind, but it smelled like a sewer and the showerhead needs a good cleaning as it was covered in hard water and mildew.
Estada d’1 nit (set. 2025)

8/10, Bo

Marina

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)

6/10, Acceptable

Candace

Viatge en família
Què no li ha agradat: Comoditats
The location was fantastic. The room was nice. The problem was sewer off gases. Not sure if they came from our bathroom or the outside. The smell was quite gross. There were actually no staff at this hotel. We had to check in across the way at the neighbouring hotel. The man there was very nice but it took over an hour to get checked in as there was a line up and no other help. The breakfast was also nice but again at the other hotel. The hotel Diana seems to be just an extension of the other one(Pananda)
Estada de 2 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Diana

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Short walk from St. Mark plaza. Awesome location. Shower was a single stream of water but piping hot.
Estada de 2 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Cinzia

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Perfektes Hotel.
Estada d’1 nit (ag. 2025)

8/10, Bo

Charisse

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
The property is very close to Saint Mark's Square. And for the purpose of my creative business trip...my art show, filming for my Youtube channel, photo shoots...it was very convenient and helpful and made our project easily successful. Restaurants were all around. They were, however, high end restaurants although prices were comparatively reasonsble compared to cities like Los Angeles and New York. I really didn't stay at the hotel. My crew did. They had no complaints at all. Lobby was beautiful (I saw it because it was just right across my hotel, Antico Panada). Breakfast was served at Antico Panada. Both hotels must be owned by the same company.
Estada de 5 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Matthew

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good!
Estada d’1 nit (ag. 2025)

8/10, Bo

Emmanuel Prudencio

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
excelente ubicación
Estada d’1 nit (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Paul

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
We initially selected the hotel for its location as it is close to St Marks where we had some tours booked. The initial concierge was friendly enough but did not go out of his way to assist however the other staff were either non-committal or almost rude. There were no usual hotel amenities such as a kettle or toaster and upon asking we were told straight out no. The bathroom was quite cramped and very antiquated.
Estada de 4 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

Boende

Bra hotell med bra centralt läge så ett stort plus! Personalen var mycket trevliga. Däremot stämmer det inte att receptionen är bemannad 24 h. Det framgick efter bokningen vilket var så där. Likaså vid incheckning och frukost var på hotellet mitt emot som också framgick efter bokning gjord. Frukost okej, lite sparsamt men absolut tillräckligt. Överlag bra hotell om du bara ska bo och sova.
Estada de 4 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

JULIANNE, CHARLOTTESVILLE

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I was confused if breakfast was included in the price or not, but left too early in the morning for it to matter.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

8/10, Bo

Nourantin

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2025)