Mercure Valence Sud
Hotel a Valence amb un centre de negocis obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Mercure Valence Sud





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 106 €
taxes i impostos inclosos
7 de nov. - 8 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Privilege, Habitació, 1 llit doble

Privilege, Habitació, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica, 1 llit doble

Habitació clàssica, 1 llit doble
8,8 sobre 10
Excel·lent
(30 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Classic Double Room
Carregar totes les fotos de: Privilege Double Room

Privilege Double Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2 rue Chantecouriol, Valence, Drome, 26000
Sobre aquest allotjament
Mercure Valence Sud
Allotjaments similars

Green Key, Novotel Valence Sud
Green Key, Novotel Valence Sud
- Piscina
- S’admeten animals
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.6 de 10, Excel·lent, 823 opinions
Preu actual: 106 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.50 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 19.50 EUR per adult i 9.75 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Mercure Valence Sud Hotel
Mercure Sud Hotel Valence
Mercure Valence
Mercure Valence Sud
Valence Mercure
Mercure Valence Sud Hotel
Mercure Valence Sud Valence
Mercure Valence Sud Hotel Valence
Preguntes freqüents
Opinions: Mercure Valence Sud
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (oct. 2025)
2/10, Horrible
Emma-Jane
2 d’ag. de 2025
Emma-Jane
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Lionel
27 de jul. de 2025
Lionel
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Erik
Viatge en família
26 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Erik
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
BARRERE
Viatge de negocis
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
BARRERE
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
arnaud
Viatge de negocis
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
arnaud
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
J C
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nous descendons régulièrement dans cet hôtel.
J C
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Alexander
Viatge amb animals de companyia, Viatge en família
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sylvain
Viatge de negocis
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sylvain
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Marie-Ange
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie-Ange
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Roger
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roger
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Bertrand
Viatge de negocis
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bertrand
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Kais
28 de maig de 2025
Kais
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
R.J.
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fijn hotel
R.J.
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Claudia
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Für eine Nacht okay
Claudia
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Frédéric
5 de maig de 2025
Frédéric
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
simon
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
simon
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Mohammed
Viatge de negocis
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Piscine fermée
Mohammed
Estada de 3 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
aurelie
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
déçue !
aurelie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marielle
Viatge en família
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfekt för övernattning under bilresan!
Marielle
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Björn
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Björn
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jérôme
Viatge de negocis
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jérôme
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Yvette
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien situé
Yvette
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
aurelie
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
aurelie
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Thomas
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pire hôtel qualité prix de Valence et alentours
Thomas
Estada d’1 nit (febr. 2025)








